Писателският блог на Тишо

септември 8, 2016

Как изкарах лятната ваканция

kak

Продължих да досаждам с личното си творчество:

1

Питаха ме разни неща по въпроса:

2

Раздавах автографи (и забравях имена). Прощавай, Катя!

3

Отговарях на читатели „от упор“:

4

За радост на присъстващите:

5

Сдобих се с интересни приятели:

6

Книгата ми попадна в добри ръце:

7

Открих нови плажове:

8

Купих си нърдовски очила:

9

Запознах се с децата на братовчедка ми от Швейцария:

10

Танцувах с любимата:

11

Четохме заедно научна фантастика:

12

Ходихме на море:

13

Изпратих книги по света и у нас:

14

Бях на обществени събития:

15

Снимаха ме дронове:

16

Гледахме залеза с хора от различни култури:

17

Котката продължи да се ужасява от прахосмукачката:

18

А аз от катедралите по заник-слънце:

21

Тихомир Димитров

6 коментара »

  1. По снимките си личи, че е било едно страхотно лято🙂 Макар че Нърдовските очила май нещо те смущават, но все пак от всички снимки виждам, колко сте се забавлявали. Надявам се, съвсем скоро да се засечем в готиния клуб „Нещото“ и да наваксаме с бирата дружно. Или пък в страната на готините книги. Сега точно пак започнах да препрочитам „Ново небе и нова земя“, а изключително рядко препрочитам книги. Същата работа беше и с поредицата “ Тъмната кула“ на С. Кинг, но за съжаление всичките му книжки ги дарих и не мога да си ги препрочитам, затова ти благодаря за съвременното българско творчество.
    Ако цъкнеш на линка към моя блог – не се стряскай🙂 Ще си оставя за спомен този хакерски пост, защото предизвика небивал интерес към самурайските ми постове. На хакера му разказахме играта, макар че още нямам нет на новият ми адрес.
    А да – много са готини хората, които управляват дронове. Преди няколко седмици сигурно успяха да ме снимат на върха на Стария град. Чувствах се като българска кралица, разсъждаваща върху филосовията на живота, съдбините на царство България и искрено се наслаждавах на красивия пейзаж. Бурята пълзеше към мястото ми на върха, но аз спокойно се обърнах с лице към нея, тръгнах на обратно по стъпките си, слязох в Центъра и се насладих на приятния летен дъжд на стълбите на телевизията, където написах едно вълшебно подлание🙂
    До скоро, прекрасна есен и Вълшебни сънища!

    Коментар от dobrotvorchestvo — септември 8, 2016 @ 5:55 am

  2. Добра ваканция изглежда да е била.

    Какво е това събитие в Пловдив? Дори не знаех, че този малък амфитеатър го използват по съвременно предназначение 🙂

    Коментар от donangel — септември 11, 2016 @ 10:08 pm

  3. Прекрасна ваканция си имал Тишо!🙂 Дай боже всекиму такава – изпълнена с приключения за сетивата. Апропо, прочетох новата ти книга, която ми подари като бяхте в Царево. Невероятна е. Продължавай в същият дух! Поздрави!🙂

    Коментар от Пепи — септември 12, 2016 @ 6:32 pm

  4. @ Пепи: Благодаря ти много, Пепи! Беше гостоприемна и очарователна както винаги! Надявам се човекът, за когото предназначихме едно копие, докато бяхме в Царево, също да споделя добри впечатления, ако не ще ми кажеш, нали?🙂

    @ donangel: Нарича се: „Drone Up International Film Festival“, фестивал за късометражни филми, заснети с дронове, в различни жанрове. И, макар идеята да не е крещящо революционна, тя определено е свежо новаторска – поне за Пловдив, България и региона (имам предвид Европа по принцип). Щеше ми се само шоуто с дроновете да беше по-екстремно. Имах усещането, че пилотите внимават прекалено да не си ги счупят. Иначе филмите бяха чудесни, а звукът беше феноменален. А мястото си се използва за зрелища от поне две хиляди години…🙂

    @ dobrotvorchestvo: Хич не ме смущават даже…

    Коментар от asktisho — септември 13, 2016 @ 4:39 am

  5. заинтригуващо!все нови приключения..само не каза къде се намира новия плаж, който си открил?ххх Ю.

    Коментар от Juliana — септември 17, 2016 @ 3:51 pm

  6. Усмихнах се ! Знаеш ли какво богатство е да накараш човек да се усмихне :)) Ти си богат човек!

    Коментар от Afrodita — септември 19, 2016 @ 9:05 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.