Писателският блог на Тишо

март 11, 2014

КНИГА ДО ПОИСКВАНЕ

koricata

Животът ме научи по трудния начин, че отговори на въпроси е хубаво да се дават само на питащите и, че нямаш „лиценз“ да риташ всички заспали по кокалчетата. Може пък хората да искат да си отспят. Това не значи, че са прости. По-скоро значи, че уважаваш свободната им воля. Затова написах книга „до поискване“. Реших да я разпространявам само по метода „предай нататък“.

Същевременно, нямам намерение да я „крия“ от никого.

Поискайте и ще ви се даде.

И четете на собствена отговорност.

Напълно безплатно е.

P.S

Не отговарям на заявки в коментари.

Кликнете върху червения линк по-горе (или по-долу, еднакви са).

И ми пишете лично на мейла, който ще откриете там.

Тихомир Димитров

48 коментара »

  1. Здравей, Тишо, искам тази книга!🙂 Благодаря! …пп: линка „Поискайте и ще ви се даде. “ дали да не насочиш към контактната форма… Желая ти здраве и успехи!🙂

    Коментар от Бойко — март 11, 2014 @ 11:24 am

  2. @ Бойко: Така и съм направил. Само дето не е контактна форма, а най-обикновен (джи)мейл. Благодаря за пожеланията! Пуснал съм ти файла на посочения от теб адрес.

    Коментар от asktisho — март 11, 2014 @ 4:00 pm

  3. Аз също бих желала да прочета книгата! Много харесвам да чета блога. Как мога да я получа?

    Коментар от Stefka — март 11, 2014 @ 4:06 pm

  4. @ Stefka: Става с натискане върху удебелените червени букви „Поискайте и ще ви се даде“, там има посочен имейл🙂 Изпратил съм я вече на поставения към коментара адрес. Enjoy!🙂

    Коментар от asktisho — март 11, 2014 @ 4:17 pm

  5. Книгата е много хубава, ценна, поучителна, написана с любов, за което благодаря!!!🙂

    Коментар от Александра Стоянова — март 11, 2014 @ 6:10 pm

  6. И аз бих искал книгата, благодаря! Ако е необходимо, мога да изпратя и gmail, но предпочитам тази форма?

    И благодаря за решението, предвкусвам удоволствие!

    Коментар от donangel — март 12, 2014 @ 12:39 pm

  7. Аз също бих искал книгата. Благодаря предварително🙂

    Коментар от Ивайло — март 12, 2014 @ 3:25 pm

  8. @ Александра Стоянова: И аз благодаря за споделеното мнение, Алка Ланд!🙂

    Коментар от asktisho — март 12, 2014 @ 5:08 pm

  9. Здравей Тишо, с нетърпение чакам да прочета книгата. Поздрави, чудесен блог!

    Коментар от Радослава — март 12, 2014 @ 5:51 pm

  10. Интересна ще трябва да е, може ли една?

    Коментар от Димитър Митев — март 12, 2014 @ 10:46 pm

  11. Здравей,Тишо, с интерес чета блога ти и бих искала да прочета книгата „Поискайте и ще ви се даде“.

    Коментар от Марина Ерменкова — март 13, 2014 @ 11:42 am

  12. книгата „Сбъдването на желания“ . Моля да ме извиниш за неволната грешка. За да се сбъднат желанията ти трябва да поискаш🙂

    Коментар от Марина Ерменкова — март 13, 2014 @ 11:51 am

  13. Хора, благодаря ви за интереса към книгата! Ще продължа да я изпращам на всеки, който ми я поиска по имейл. На повечето от коментиращите по-горе вече съм я изпратил и, ако са посочили коректно валиден имейл в полето за попълване на коментара, значи са я получили. Ще ме улесните, ако си потърсите книгата директно по имейла, а не тук, за да не стават грешки. Има секция Автор/Контакт за целта. От осемте реда текст по-горе два са удебелени в червено. И двата водят към секцията Автор/Контакт, където ми е публикуван имейла… Всичко, което трябва да направите е да ми пуснете два реда. Още веднъж, благодаря за интереса към книгата на всички, които ми писаха и продължават да пишат!

    Коментар от asktisho — март 13, 2014 @ 2:11 pm

  14. Здравейте,
    “случайно„ попаднах на блога ви и много ми хареса.Точно от това имам нужда.Много ви благодаря!Успешни начинания и много светлина около вас!

    Коментар от Дани Христова — март 14, 2014 @ 9:01 am

  15. @ Дани Христова: Чудесни пожелания, мерси! Радвам се да науча (и) за вашата „случайност“.🙂 Случайностите и синхроничностите са знаци, че се движите в правилната посока. Пожелавам Ви пътят Ви да е светъл и прекрасен като времето навън!

    Коментар от asktisho — март 14, 2014 @ 11:28 am

  16. Тишо, много хубаво е събрано всичко в една книга🙂 Благодаря! Най- вече за подсещането за 10те %. Давам с удоволствие, но понякога все се чудех дали не прекалявам (отделно не искам никой да се чувства неудобно получавайки), сега като се замисля, то дори не е било достатъчно, предвид колко много имам (поне според моите представи де :)) ) Чувствах че трябва да направя нещо за да заслужа всичкото си благополучие, не знам колко съм била права в тая посока, и сега вече намерих начина- споделяне с другите :))

    Коментар от Боги — март 23, 2014 @ 4:29 pm

  17. Здравей Тишо,
    Много искам да прочета книгата ти! Какво да направя за да се сдобия с нея🙂

    Поздрави,
    Александрина

    Коментар от Александрина — март 24, 2014 @ 2:05 pm

  18. @ Александрина: Да ми я поискаш, като се свържеш лично с мен (по имейла) или да ти я изпрати някой твой познат, който вече я е прочел и е преценил, че би било хубаво ти също да я прочетеш. Книгата се разпространява по метода „предай нататък“ и е напълно безплатна…

    Коментар от asktisho — март 24, 2014 @ 4:04 pm

  19. @ Боги: Благодаря за хубавия коментар! Радвам се, че скормното ми текстче е потвърдило някои твои „съмнения“ за това как стават нещата…🙂

    Коментар от asktisho — март 24, 2014 @ 4:05 pm

  20. С удоволствие чета всичко написано от теб ! Бих искала да прочета и „Сбъдването на желанията“. Благодаря!

    Коментар от drakon4e — март 25, 2014 @ 8:49 pm

  21. @ drakon4e: Мерси за комплимента! Пусни ми един ред на имейла и ще ти върна re: с книгата.

    Коментар от asktisho — март 25, 2014 @ 9:04 pm

  22. Много, много благодаря за прекрасната книга! Изчетох я по метода: “само още една глава и си лягам“, докато не останаха повече глави за четене. Определено ще се върна отново на някои моменти. Много ми хареса метафората с лодката, бездънния океан и небето. За пръв път чета книга по темата за желанията, в която не намирам излишни думи или пасажи. Супер е!

    Коментар от Бори — март 28, 2014 @ 1:45 am

  23. @ Бори: Wow!! За пръв път чета коментар, който да ме кара да завиждам на себе си.🙂 Ти също си супер!

    Коментар от asktisho — март 28, 2014 @ 5:06 am

  24. Моля за книгата

    Коментар от мария гигова — април 16, 2014 @ 12:18 pm

  25. @ мария гиговa: Мерси за интереса към книгата! В коментари #13, #18 и #21 по-горе и в самия текст на публикацията е описано как да си я получиш…

    Коментар от asktisho — април 16, 2014 @ 6:02 pm

  26. поздравявам те за чудесната идея! Ще се радвам да получа книгата ти на посочения адрес.
    Благодаря!

    Коментар от Elitsa — май 8, 2014 @ 7:04 pm

  27. @ Elitsa: Благодаря и…драсни ми един ред на имейла asktisho при gmail точка com. Ще ти върна книгата в отговор. Не отговарям на заявки в коментари. По-горе съм обяснил подробно какво, как и защо.

    Коментар от asktisho — май 10, 2014 @ 7:37 pm

  28. аз също ще се радвам да прочета книгата. Благодаря ти!🙂

    Коментар от didi — май 21, 2014 @ 11:29 pm

  29. Здравей, Тишо! Заинтригувана съм. Много. Искам книгата. Ще ми я дадеш ли?🙂

    Коментар от Krasimira — май 29, 2014 @ 5:59 am

  30. @ did & Krasimira: изпращам книгата само на зявки по имейл. Безплатно е, просто иначе няма как да зная дали пощенската кутия, посочена в полето за коментар, е работеща или не, дали принадлежи на човека, който е поискал книгата или не. Използвайте връзката Автор/Контакт от линковете най-горе – в дясно.

    Коментар от asktisho — май 30, 2014 @ 11:38 am

  31. Не е хубаво да ти казват какво да правиш. Камо ли да ти дават практически насоки. Но тази книга не „казва“. Тя е диалог. Може би затова авторът държи читателят да е на същата вълна. За да се включи пълноценно в диалога. Да обогати представите си за това, до което вече се е докоснал и, към което вече се стреми. Да поспори, дори. Иначе, за неподготвените, това наистина би се превърнало в „казване“ – изброяване на начини за постигане на… А щастието е начин на живот, не желание, което може да бъде сбъднато.

    Браво, Тишо, подаряваш ни поредното усмихнато късче от себе си🙂

    Коментар от Любомира Попова — май 30, 2014 @ 10:08 pm

  32. @ Любомира Попова: Благодаря ти, Любомира, за хубавия очерк! Отговорите на всички въпроси човек си ги носи у себе си. Друг наистина няма кой знае какво да ти „даде“, освен може би да те понасочи къде точно да търсиш. Но, за целта, трябва да си готов. Та, затова предпочитанието ми е наистина с читателите точно на тази книга да сме, както ти правилно се изразяваш, „на една вълна“…

    Коментар от asktisho — юни 2, 2014 @ 12:39 pm

  33. Здравей, Тишо! Стана ми много интересно. Ако може и аз да се докосна до твоята книга.

    Коментар от Нели Димитрова — август 27, 2014 @ 5:39 pm

  34. Ще може ли и аз да прочета книжката? Благодаря предварително🙂

    Коментар от Поалина Йорданова — ноември 3, 2014 @ 1:12 am

  35. Здравейте! Бих искала да прочета тази книга. Бихте ли ми я изпратили ?

    Коментар от Стела — ноември 26, 2014 @ 7:05 pm

  36. Здрасти! Искам да прочета тази книга, ако е възможно! Благодаря предварително!🙂

    Коментар от Elenanikoll — декември 1, 2014 @ 3:41 pm

  37. Искам да прочета тази книга! Благодаря предварително!

    Коментар от Петя Захова — декември 2, 2014 @ 11:05 pm

  38. Здравей! Искам и аз да прочета книгата.

    Коментар от Yana — декември 16, 2014 @ 2:03 pm

  39. Здравейте! Моля да ми изпратите вашата книга. Благодаря.

    Коментар от Irina — декември 21, 2014 @ 5:24 am

  40. Моля да ми изпратите книгата. Имам голямо желание да я прочета.

    Коментар от marmatrix53@gmail.com — януари 11, 2015 @ 3:29 pm

  41. Molya da mi izpratite knigata. Blagodarya vi predvaritelno.

    Коментар от raya — януари 14, 2015 @ 9:21 pm

  42. Здравей Тишо искам да ми пратиш Книгата “Сбъдването на желания – някои практически аспекти” Благодаря предварително.

    Коментар от Андрей — януари 23, 2015 @ 2:52 am

  43. Привет! Една книга и насам моля🙂 За да не оставям мейл публично (линкът с Вашият имейл не работи), пишете ми лично съобщение във Фейсбук или предложете друг удобен начин за контакт. Благодаря предварително!🙂

    Коментар от Ivan Popov — март 10, 2015 @ 3:20 pm

  44. zdrayveyte ot kak da se sdobiq s knigata ?

    Коментар от fani — април 28, 2015 @ 4:01 pm

  45. Здравейте Тишо! От всичко прочетено ми стана любопитно що за книга е това. Ако имате желание изпратете ми да я прочета. Благодаря

    Коментар от Galia — декември 28, 2015 @ 4:44 pm

  46. Здравейте, имам огромен интерес да прочета книгата Ви!
    Благодаря!

    Коментар от Денис Костова — февруари 11, 2016 @ 2:19 am

  47. @ Денис Костова: Здравейте, по-горе е споменато многократно, но хайде пак – не се приемат заявки през коментари. Пишете лично на автора и ще ви я изпрати. За целта посетете линка „Автор/Контакт“ горе, в дясно.

    Коментар от asktisho — февруари 12, 2016 @ 7:15 pm

  48. Ето че и аз съм тук за да поискам книгата книга до поискване

    Коментар от petq — юли 10, 2016 @ 12:37 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.