Писателският блог на Тишо

октомври 24, 2008

Scorpio

фотография: boymeetsgirlusa.com

Скорпиончетата навлизат в техния си месец от годината.

Астрологията е гео-центрична „наука“, според която небето се върти около земята, но и Астрономията наблюдава Вселената от същата гледна точка. Все пак сме затворени на малката си, синя планета. Което няма да продължи дълго, by the way. Винаги съм твърдял, че ако си между 20 и 30 и, ако ти е писано да живееш досататъчно (нормално) дълго, един ден ще наблюдаваш Земята отгоре като турист. От Луната, примерно.

Като по-малък изпитвах неудобство да отговарям на въпроса „коя ми е зодията“. Това е защото хората са пълни с пред-разсъдъци. Беше ми писнало да слушам една и съща плоча: „Аууууу, колко сте отмъститтелни, злобни и извратени“. Ми не е така.

Спрях да вярвам на астрологически булшит от типа „дебела леличка по СКАТ“, тъй като Съдбата ме възнагради да познавам и да имам в обкръжението си приятели от същата зодия. Достатъчно много, за да рзбера, че не – те изобщо не си приличат, но да – те имат някои общи базови „настройки“.

Изводът, до който стигнах като страничен наблюдател е, че тези хора са Дъ… всичко.

Превеждам:

Дъ – ултимативното, последното, определителното, крайното, началото-и-края-на, изчерпателното.
Пример: Копеле, след издънките оня ден, шефа ни спусна дъ заповедите, заклевам се.
В офиса имаме баси интернета, направо дъ връзката.
Марто си е хванал дъ жената.
Внимавайте, ей сега ще ви пусна дъ парчето.
Етимология: Директна заемка от английското the. Показва по-модерно членуване, ала английско.“

От Неолог – „речник“ на  новите български думи.

Ако имате удоволствието да познавате скорпион, сигурно вече знаете, че той(тя) е дъ бос, дъ лавър, дъ френд, дъ мaн и дъ уман. Всичко е истинско при тези хора.

Знам, че звучи малко его-центрично, но аз се гордея със зодията си. Освен това, „его“ и „гео“ се пишат с едни и същи буквички. Стига да ги поразместиш малко 🙂 Яко е да си скорпион. Както от его-центрична, така и от гео-центрична гледна точка.

Поздравявам всички фелоу опашати с началото на техния месец и им пожелавам по-малко крайности.

Истината, както винаги съм подозирал, е някъде по средата.

Само дето още не съм я виждал въпросната „Златна среда“ с очите си и подозренията ми току виж се оказали грешни.

P.S

Светът не е само черен и бял, но така изглежда по-естетично.

Ето една хубава песничка за рожденните ви дни:

Cheers!

Тихомир Димитров

21 Коментари »

  1. 6to da VI e 4estiti bre 4ovek; po-skoro da NI e 4estito; ni6to, 4e ot suma ti i vreme rd ne praznuvam – prosto me navqva na misulta, 4e odurtqvame. Po-skoro bih kazal subirane s priqteli, a ne rd. Praznicite sa mi ne6to ot nepriqtnata 4ast. Ina4e subiraneto s poznati e mnogo qko (izvinqvai za 6liokovicata, ama ne pi6a ot moi komp)
    aide sus zdrave

    Коментар от ooo — октомври 24, 2008 @ 4:34 pm

  2. @ ooo: със здраве и добре: да НИ е честито тогава 🙂

    Коментар от asktisho — октомври 24, 2008 @ 6:05 pm

  3. Много сте готини, скорпионите!
    Татко беше скорпион и беше най-прекрасния.
    На здраве!

    Коментар от Светла — октомври 24, 2008 @ 6:42 pm

  4. ехей, честит рожден ден! 😀 желая ти дъ хармония, дъ поводи за щастливи усмивки, дъ много истинки мигове, които да те правят щастлив! 😀 скорпионите сте истински пичове – пълната противоположност на моя знак, и, може би, точно заради това толкова ви се радвам! бъди много щастлив, тишо! 😀

    Коментар от Niili — октомври 24, 2008 @ 7:03 pm

  5. ъъъ, таковата, аз още нямам рожден ден 🙂

    Дотогава остават повече или по-малко от две седмици.

    Може би не съм се изразил правилно.

    Просто отбелязвам началото на астрологическия месец, в който всичките ми познати скорпиони и техните близки ще припадат по рожденни дни.

    Това, разбира се, не помрачава радостта ми от сърдечните ти поздрави. Приемам ги в адванс 🙂

    От твоята уста в Ушите На Когото Трябва и Чието Име Не Трябва Да Се Споменава Напразно 🙂

    Да ти се връща тъпкано 🙂

    Коментар от asktisho — октомври 24, 2008 @ 7:11 pm

  6. Дамм, странно е, че повечето хора приемат скорпион като диагноза. Но пък аз винаги съм била една горда скорпионка, както, вярвам, и всички други скорпиони. Поздрави за темата и весело изкарване на Р.Д-то.

    Коментар от vanya — октомври 24, 2008 @ 8:05 pm

  7. 😳 пардон, така да се каже 😀 е, ами все пак, честито да ти бъде след две седмици!

    Коментар от Niili — октомври 24, 2008 @ 9:37 pm

  8. Хехе – да, Плутон много ме кефи 🙂

    Айде, за да не прозвучи неуважително, ето това:

    „А време идва да убиеш себе си, за да заживееш истински: ще ли дръзне ръката ти да стори това? Ще трепне ли в тебе смелостта – с едно движение на ножа да разделиш Вчера от Утре – и да внесеш в душата си вечното Днес? Направиш ли това, Скорпион ще те назоват.“

    Коментар от radislav — октомври 24, 2008 @ 9:50 pm

  9. Като се замисля само съм познавал предимно женски скорпиони. 🙂 няма да говоря за тях, само ще питам, вярно ли сте най-сексуалната (потентна) зодия от зодиака, както астролозите ви превъзнасят?

    Коментар от albinos — октомври 25, 2008 @ 1:57 am

  10. @ albinos: Именно астролозите бяха виновни да ме е срам „да си кажа зодията“, когато бях по-малък. И то профаните-астролози: безработните лелички с мустаци, които използват копи-пейст генератори за дневния ти хороскоп във вестника и предричат на една дванайста от населението на света да не си мие колата днес, защото ще вали, примерно 🙂 Тези хора са на мение, че всички скорпиони са разюздани, потентни жребци. А то сигурно не е баш така…Сигурно има асексуални, фригидни, импотентни скорпиони. Все пак, говорим за една глобална група от приблизително 500 милиона души. За мен хороскопът е карта на душевността повече, отколкото карта на тялото, въпреки че нямам никакъв проблем с либидото си 🙂 В духовно отношение скорпионите са много „потентни“, да. Бих казал, че далеч надминават представителите на другите зодии. Ако изобщо вярваш в гео-центричните науки, разбира се. Всичко, в крайна сметка, опира до убежденията…

    Коментар от asktisho — октомври 25, 2008 @ 11:20 am

  11. Аз не познавам нито един Скорпион – освен себе си. Познавам 2-3ма човека скорпиони, но на принципа „здрасти, как си, чао“. Така че нямам никакви обективни наблюдения върху зодията си. Затова пък имам наблюдения върху другите зодии (дори в блога си на дълго и широко описах за близнаците) и изводът ми е следният – 12 типа хора няма. Дори и с най-обширните гами от подтипове. Хората са различни. Не можем да разберем напълно как става изграждането на характера, на личността и затова си измисляме някакви обяснения като зодиите.

    Коментар от Selene — октомври 25, 2008 @ 12:21 pm

  12. Е туй то, ние сме си Дъ! отвсякъде. Нали знаеш онзи стар лаф, според който има само две зодии: скорпион и ухапаните от скорпион (фигуративно, защото сме наясно, че те жилят, а не хапят). Както и да е, зодията ни е мощна, макар че понякога ми дотежава 🙂
    Поздрав за всички скорпита!

    Коментар от сони — октомври 27, 2008 @ 3:38 am

  13. @ Selene: Ми да познаваш себе си често е твърде достатъчно. БУДА към това се е стремил цял живот. Да познава себе си. Оставил е една реглигия в наследство. И едва ли са го интересували флуктуациите на зодиака, а още по-малко „Близнаците с гордо вдигнати главички“. Закачам се, естествено 🙂

    @ сони: Нормално е да ти „дотежава“, когато си „мощен“ в саморазрушението. Истината е някъде там (по средата). Иска ни се. Де да беше толкова просто…

    Коментар от asktisho — октомври 27, 2008 @ 4:50 am

  14. За миг помислих, че ти е минал рождения ден и съм забравила да честитя 😉

    Иначе много положителни неща мога да кажа за хората, които са от твоята зодия, но в някои случаи думите са излишни 🙂

    Коментар от Биляна — октомври 27, 2008 @ 10:07 am

  15. Хайде и още един скорпион да се изкаже по темата 🙂 Като хубаво лафче бях чувала и следното, което разбира се изобщо не е миродавно: „От яд се самоизяждаме и накрая си изплюваме опашките!“

    Коментар от Ивката — октомври 27, 2008 @ 10:31 am

  16. Забавно е как често хората след като прочетат хороскопите си правят съзнателно и най-вече подсъзнателно така, че да се вместят в описанията. Затова и често пъти хороскопите са точни 😉 А както и преди бе писано, човек сам гради характера си. Стига да знае как. А отношенията ми със Скорпионите са предимно два типа. Първият е когато съвсем неочаквано за околните си пасваме много и сме отличен екип за всякакви предизвикателни дела. А вторият е когато пак по неизяснени причини със съществуването си им ходя по нервите. Но за съжаление не мога да обобщя какъв тип са като цяло, различни много са.

    Коментар от В.Антонов — октомври 27, 2008 @ 12:31 pm

  17. „Броят на астролозите превъзхожда броя на астрономите. Големите заблуди процъфтяват пред големите истини, защото е по-лесно да се вярва, отколкото да се напряга мозъка.“ А.Айнщайн.

    Коментар от Rabin — октомври 27, 2008 @ 2:08 pm

  18. поздрав на всички съзодийници/дъ Скорпиони/Тръгнах да чета за пътуването до о.Корфу с „Геосвят“и ми стана любопитно кой така пише-точно и с чудесно чувство за хумор.Е,то е ясно-Скорпионът!А последвалото писание за зодията направи деня ми слънчев.Да си жив и здрав!То на Скорпиона друго не му трябва-другото той си го може.Наздраве на всички!!!

    Коментар от margo — октомври 30, 2008 @ 11:51 am

  19. Хехеее, аре моя рожден ден е на 16 Ноември :о))))

    Коментар от Freakhead — ноември 2, 2008 @ 9:45 pm

  20. Hm, interestingly

    Коментар от Ivelin Ivanov — ноември 8, 2008 @ 10:23 am

  21. Честит ден рожден Тихомире! /на много патерици/ Всичко красиво и щастливо в дните Ти ти пожелавам! Да се сбъдват мечтите Ти! И все така да ни радваш с писанките си. А Скорпиончетата не сте лошави да знаеш- татко ми е скорпионче, най-добрата ми приятелка е скорпионче и любовникът ми е скорпионче. И Ти си скорпионче!!! А в дебелите книги пише, че хич не съм си пасвала с тези Скорпиончета. Ади още много по 30-т ти пожелавам………

    Коментар от Ван — ноември 22, 2008 @ 12:06 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

