Писателският блог на Тишо

юли 28, 2008

Women who fuck back?!

Има само два варианта. Или сексуалната дискриминация се е превърнала в някаква модерна форма за реклама на алкохол, или някой тотално си е загубил чувството за хумор.

Кой от двата избирате?

Тихомир Димитров

Advertisements

42 Коментари »

  1. хаха 🙂 сега напиши един злобен, полово-комплексиран и тъп пост, как тази реклама е анти-мъжка, как се пропангандира сексизъм и как се дискриминират мъжете, защото се втълпяват мисли, че мъжете въртят прахосмукачката (виж какво е чистичко на снимката), докато жените им пият водка. 🙂

    О, и да не забравиш да добавиш – ‘у дома ни се повръща от тази реклама’ (или от рекламирания обект, по избор :P)

    ПС. Харесва ми тънкия намер в рекламата – ‘в един идеален свят’….да, ама както знаем, идеален свят не съществува, така че…:)

    Коментар от tL_ — юли 28, 2008 @ 1:12 pm

  2. Ако позволиш корекция… жени в множествено число е wemen 😉

    Коментар от Светозар Георгиев — юли 28, 2008 @ 1:26 pm

  3. Рекламите на алкохол винаги са били гадни. До степен продуктите да се продават не заради тях, а въпреки тях.

    Бременен мъж обаче си е гавра.

    Коментар от ImPRESSed — юли 28, 2008 @ 1:26 pm

  4. защо, на Абсолют рекламите са доста добри, дори тази е в типичния им стил и уцелва в десятката. Разбира се, ако не си псевдо-еманципирано, лъже-морално и постоянно нацупено , лигаво социално нищожество. Ако си – тогава ще се възмУтиш и огОрчиш от рекламата и ще напишеш гневен пост в блога си…:)

    Коментар от tL_ — юли 28, 2008 @ 1:32 pm

  5. Човекът с русата коса (вдясно на снимката) носи ли траверси в работно време?

    Питам само – не че ѝ го пожелавам

    Коментар от Стойчо — юли 28, 2008 @ 1:59 pm

  6. Такааа, естествено, очаквах го.
    Мм, Импресед, какво лошо намираш в един бременен мъж?
    Споерд мен няма нищо лошо. Искам да кажа, ако някой иска, да го направи. Каква е тази полова снобщина?
    Ако трябва да реша далимда родя аз или половинката ми, ще посоча него. Познай защо. 🙂

    Мм, чувство за хумор… нещо това обвинение издиша.
    Мъжки свя, наистина.
    И все още, мъжки правила.
    Ако ви кажат в лицето, че сте боклук, вие трябва да се усмихнете… защото иначе няма да имате чувство за хумор.
    Така ли?
    И преди да спориш, просто помисли колко аналогичен е случаят.
    Все пак, говорехме в блога на Паетя за реклама, която е обидна, унизителна и демонстрира за нанайусти път ниската култура и реалното отношение на много мъже към жените.
    Поне все още светът е твърде мъжки, към жените се очаква да се смеят наравно с мъжете, че и по-силно от тях.
    Защото иначе същите тези мъже пак ще започнат да се държат гадно, да използват двойни стандарти и прочие подобни.
    Защото жените имат право да се борят за развни права… ама тихичко, така че да не смущават мъжа, да не му перчат и общо взсето, около тях да пърха едно красиво, добле облечено, умно (но не прекалено), печелещи (но не перкалено) създание, което да се гиржи за домакинството, да ражда и като цяло, да е малко по-ниско на равното стъпалце.
    Ми не, не ме кефи.
    И ако Тишо не се усещаш, че нещата стоят така, може би наистина трябва да направиш една жертва в името на експеримента. Смени си пола, живей като жена пет години… и ще видим дали няма да станеш активен феминист.
    Казваш често „недай си боже феминистка власт“, струва ми се, че усещам страх (особено у средното мъж-прасе), че ще им го върнат тъпкано, че даже и по-зле. Защо?
    Защото пчеалната истина е следната… мъжът залага на грубата си сила и на миналото. И ако се наложи да отстъпи и да се изравнят положениеята, може да се окаже, че не е по-добрият.
    А това много комплексирани мъже не биха допуснали, защото в техните представи жената е слабо, глупаво или просто не толкова равно като тях същество.
    Все пак… женчо, жена, гей, п*тка и прочие, това са все обидни епитети… за мъж обаче.
    Любопитно, нали?

    Коментар от Eneya — юли 28, 2008 @ 2:30 pm

  7. Хахаха, кефи ме Тишо как се бута в шамарите 😀

    Внимавай, Тишо, че вестителя на светлината, морала и правдата, светлия лъч кацнал в нашата забутана, сексистка, изостанала, шовинистична страна право от THE USA, тоя бе, как му беше името, дето не знае български, но е на всяка „сексистка“ драма мерудия, ще вземе да те осъди, и после к’во ще правим 😦

    Коментар от kmrd — юли 28, 2008 @ 2:32 pm

  8. П.П. МОля те, оправи ми грешките, че е направо дразнещо колко букви разместих от бързане. 🙂

    Коментар от Eneya — юли 28, 2008 @ 2:33 pm

  9. Eneya, просто ми е трудно да възприема образа на бременен мъж. Колкото до рекламите – може би не съм аз човекът, в който се целят. В крайна сметка не понасям вкуса на водката.

    Дразнещо ми е, когато рекламистите се опитват да ми пробутват някакви социални послания. Все едно е дали съвпадат с моите ценности или не. Този плакат ще привлече ли повече клиенти според теб? Едва ли. Значи рекламата е кофти.

    Коментар от ImPRESSed — юли 28, 2008 @ 2:43 pm

  10. Първоначално не бях разбрал, че мъжът е бременен. Видя ми се като бирен корем. Ако погледнем така, снимката се може да е едно доста успешно иронично изобразяване на съвременния успешен български модел: изтупана жена до разпуснат балкански субект в снобарско-новичък интериор.

    Коментар от Демиург — юли 28, 2008 @ 3:20 pm

  11. Тишо,
    Мисля, че не е добре да сравняваш една интелигентно направена реклама (тази на Absolut) и някакъв аматьорски клип (както се оказа за Guiness).
    Мога да обясня. Бременният мъж не обижда никого, защото всички знаят че да износиш дете и да го родиш си е трудно. Плакатът ласкае отново мъжа, тъй като намеква, че мечтата на жените е да притежават позитивите на мъжкия пол. А негативите на това да си жена са загатнати в обезумелия поглед на бремения мъж, разчорлената му прическа и безумната конфигурация на ризата и жилетката. Но както подчертах, трудно е да се обидиш на такава реклама, тъй като е много добре премислена и оразмерена. Ласкае както мъжа, така и жената.
    Другата реклама – бирата Guiness е просто глупава. Както писах и в блога на Петя, рекламата осмива и обижда повече мъжете, отколкото жените. Една бира за 3-ма 🙂 Даже в най-мъжко ориентираните професионални реклами на един мъж се пада поне по една бира. И по една цяла жена 🙂
    Не мислех, че коментарът ми ще бъде възприет толкова крайно и от двата фронта. За мен рекламата на Гинес попада в категория глупави заедно с известната реклама по радиото за „Козата си сака пръч“. И няма нищо общо със сексизма.

    Коментар от Elensia — юли 28, 2008 @ 3:36 pm

  12. абе много задълбахте, почти като оная пасмина феминисти при Петя…къде ги видяхте тези ‘социални послания’ не разбрах? Едва ли се търси каквото и да е социално послание, особено от типа ‘и жените трябва да могат да пият водка, а мъжете трябва да раждат’. По-скоро е намек, колко е вълшебна водката, така че ако живеехме в свят, в който правилата се диктуваха от Абсолют, мъжете щяха да могат да раждат’ 🙂

    Рекламата е просто забавна картинка, със забавна игра на думи, имаща за цел да продаде повече водка. Не ставайте американци! Не търсете под вола теле! 🙂

    Коментар от tL_ — юли 28, 2008 @ 3:57 pm

  13. @ Elensia: Мен рекламата на абсолют не ме ласкае. Разсмива ме. Както и клипчето на Гинес, междувпрочем, въпреки инфантилния му характер. Или, може би, именно заради него.
    Лято е, усмихвайте се повече.
    А който не може и сериозно се е заел да води война за равни права между половете, ами трябва да рита и срещу тази реклама. Ама не рита. Защо не рита? Защото в социално-чувствителната му пропаганда за „равни права“, зее ей такваз голяма дупка, ето защо.

    Коментар от asktisho — юли 28, 2008 @ 3:58 pm

  14. Тишо, по блоговете цари голяма скука и се забавлявам да чета тук, така че не отрязвай хората, моля.

    Аз и да се напъвам не мога да измисля такава щекотлива тема, а теб те бива много в това отношение – нека да има нещичко за разнообразяване в този отпускарски сезон 🙂

    Коментар от Таня Джекова — юли 28, 2008 @ 4:06 pm

  15. „Лято е, усмихвайте се повече!“

    Тищо,цитирам те, защото само това изречение е достатъчно, за да стане ясна идеята !

    Ако снощи сте били на концерта на Лени Кравиц бързичко ще ме разберете какво
    имам предвид.

    Поздрави от жегаФФ Пловдив!

    Коментар от Павел Баджаков — юли 28, 2008 @ 5:10 pm

  16. Сори за грешката в името… Моля да бъда извинен.

    Коментар от Павел Баджаков — юли 28, 2008 @ 5:11 pm

  17. Аз не виждам нищо секситко в картинката по-горе. В абсолютния свят мъжете могат да забременяват? Че това го има и в старогръцката митология: Зевс ражда Атина. Тишо обаче, макр да не е линкнал openly feminist в блогорола си, явно го следи редовно и с интерес. И правилно: интелигентите жени са интересни. А колкото до рекламата в блога на Петя: според автора на рекламата на мъжете мозъкът им е в топките, само дето няма връзка между тях. Като се има предвид, че рекламата е правена от мъж, не знам дали е точно сексистка. На моя мъж му се стори адски тъпа.

    Коментар от стефка — юли 28, 2008 @ 5:51 pm

  18. @ стефка: И аз. Мерси, че ми обърна внимание, ще линкна Петя. Защото действително ми е интересна и действително я чета редовно. А знаеш ли защо „интелигентните жени са интересни“? Защото се срещат рядко. Също като диамантите. Но на мен в случая ми е много по-интересен нейният мъж – феминистът Кайл Грейди.
    Интересен ми е като елемент на female-led relationship модела, който изследвам за един бъдещ проект. И ще продължи да ми бъде интересен, така като гледам. Поздрави!

    Коментар от asktisho — юли 28, 2008 @ 6:30 pm

  19. И двете реклами са частично тъпи (глупави), частично унизяващи едната или другата страна, и частично разсмиващи, в същото време.

    Не приемайте всичко твърде насериозно, с това съм съгласен с Тишо:)

    В летните жеги малко несериозност не вреди. Стига сме противопоставяли полове (мъже-жени, и кой е по-дискриминиран), бели-черни, гейове-vs-„нормални“ и т.н.

    Давайте го по-споко, отворете по една вафла, или по една студена биричка, и всичко ще заизглежда много по-добре и балансирано:)

    Коментар от Michel — юли 28, 2008 @ 6:38 pm

  20. Тишо,
    Какво имаш предвид под female-led relationship модел? И по какво съдиш, че Кайл участва в такъв модел? познаваш ли семсйният му живот отблизо? Мисля, че нито интелигентините жени, нито интелигентите мъже са рядкост. Поне аз познавам много интелигентни люде на всякакви възрасти и съвсем не мисля, че интелектът е изключение.

    Коментар от стефка — юли 28, 2008 @ 6:44 pm

  21. @ стефка: питай гугъл 🙂

    Коментар от asktisho — юли 28, 2008 @ 7:15 pm

  22. Явно за Тишо положението жената да е повече от украшение за шкембето на мъжа и фактически да получава подкрепата на съпруга си явно се явява голяма екзотика. Винаги, когато ми се налага да чета тишовите писания, си представям семейния му живот – той дърдори безспир, има теория за всичко, но няма ресурс и интерес за диалог, затова обикновено компенсира с количество дърдорене. Жена му просто върти очи, докато глади ризите му с къс ръкав и елечетата тип „авджия“, щото отдавна й е писнало. Ако случайно я обиди, Тишо казва „еее, не взимай всичко толкова насериозно де, това беше шега, нямаш никакво чувство за хумор, муценце.“ Тя или планира да измете пода с него някой ден, или е просто смачкана от живота и предпочита да остави Тишо на илюзиите му, брадичката и шкембенцето. Ин и ян!

    Всъщност, не се знае Тишо има ли жена, или цялото му самочувствие, че познава жените, се гради върху наблючения отдалеч… Шегичка, Тишо! Покажи си чувството за хумор!

    Коментар от Симеон — юли 28, 2008 @ 8:43 pm

  23. Тишо, аз също бих се определил като феминист (макар че жена ми НЕ би се определила като феминистка, поне на думи). Не разбирам защо си вьобразяваш, че феминистите са мъже под чехъл, че са доминирани финансово, сексуално, битово и т.н. Мисля, че нещо ти убягва в цялата картинка. Феминизмът не цели някой да седи винаги „отгоре“, в случая жените. За нас е важно, че преди всичко сме хора и че съм се оженил, не за да търпя жена си, а за да споделяме с нея освен секса и хобито си, мислите си и много други неща.

    Коментар от Жилов — юли 28, 2008 @ 11:02 pm

  24. попитайте жените, които имат деца биха ли сменили с нещо майчинството и всичко, през което минават, за да дадат живот. Мъжкият образ в тази реклама е много хубав, но русият – грозен, много хубаво се вижда на какво приличат мъжете, осъдени да си ходят празни. Русото го устройва това – дава си например 1 яйцеклетка генетичен материал и приносът й е дотам… както е бил винаги мъжкият, може на някого вече да му е писнал този модел, та реклами прави, да ги съжаляваме тези мъже още повече останали на едната водка.

    Коментар от eleanor — юли 28, 2008 @ 11:13 pm

  25. Също така не разбирам какво дискриминативно виждаш в рекламата на Absolut. В един по-добър свят действително бихме имали избор кой да износи бебето.

    Коментар от Жилов — юли 29, 2008 @ 2:31 am

  26. @ Симеон: „Да остави Тишо на илюзиите му, брадичката и шкембенцето.“ Симпатично звучи. „Оставете ме на бира“. Упс, забравих, от два месеца не пия бира. Заради „шкембенцето“. Само с брадичка и излюзии се харесвам повече. Така че, оставете ме на мира 🙂 Принципно. И си гледайте семейния живот. Един ден, като „пострадам“ и аз, ще ви се обадя да се напиваме заедно от мъка. Скришом. В гаража. И да си говорим за ипотечни кредити. Ако ни пуснат жените. Засега съм добре…

    @ Жилов: аз също умея да споделям, правя го постоянно, както тук, така и в личния си живот, но това не ме превръща във „феминист“. Относно „сексуалното, битово и финансово доминиране“ – доста хора живеят по този начин. Защото ги кефи. But this is not one of my problems. Патосексологията в такива връзки обаче ме интересува. Много даже. От изследователска гледна точка. Ако имаш интересни примери – давай на мейла.

    @ eleanor: ами няма да ги съжаляваме мъжете. Добре са си. Едва на 29 започват да осъзнават колко добре са, всъщност…

    Коментар от asktisho — юли 29, 2008 @ 2:56 am

  27. Най-накрая, феминистите не пренебрегват проблемите на мъжката роля. В блога Sociological Images, освен опредметяването на жените, редовна тема е начина, по който мъжете са задължени да се държат и рамката, от която не могат да излязат.

    Това е част от моя скромен принос към тази им тема. (Блогът се поддържа и от читателите му). Участвах с две филмчета: „Как да седим в автобуса“ и „Как да се прегърнем по мъжки“. И двете ме разсмяха много.

    Едно от нещата, за което скоро писаха, беше натиска да бъдем „tough“, която идва пак от обществото и картинките, които то рисува. Ако разгледаш блога достатъчно, ще видиш, че феминизмът не е едностранчива картина на света. Целта му просто е да разчупи погледа върху ролите, които всички ние – мъже и жени – сме принудени да играем, често без дори да го осъзнаваме.

    Разбира се, няма да се учудя да изтълкуваш всичко видяно като домогването на жените до власт, от една страна, и като превръщането ми в путка, от друга…

    Коментар от Жилов — юли 29, 2008 @ 3:05 am

  28. Бидейки и ти нощна птица, си ме изпреварил с коментара си…

    Коментар от Жилов — юли 29, 2008 @ 3:06 am

  29. Не схващам какво й е обидното, дискриминиращо и лошо на бирената реклама. На мен си ми беше смешна. Ако някой се сети да направи реципрочна, не вярвам мъжете да ревнат от яд.
    Тази на водката не е особено реципрочна, по-скоро е гадна. Този мъж както и да го гледам ми изглежда не бременен, а с огромен тумор в корема.

    Коментар от Ying — юли 29, 2008 @ 3:10 am

  30. Симеоне, отдавна не се бях смяла така. Пиши по-често

    Коментар от Denia — юли 29, 2008 @ 2:06 pm

  31. Бях още юноша(или по модерному тийнейджър), когато един позастаряващ наконтен франт със славно минало на всеизвестен бонвиван ми даде следния мъдър житейски съвет: „Гледай да устискаш да не се ожениш до 32-рата си година. Дотогава си все още глупав и не знаеш какво правиш. След 32-рата акълът вече ще ти е дошъл и сам няма да искаш да се жениш, понеже ще знаеш защо не трябва.“ :))

    Коментар от колега — юли 29, 2008 @ 2:54 pm

  32. Тишо, ето ти две позиции:

    Бубулинка
    Таралеж

    Може да се досетиш към коя клоня аз. Но дали можеш да кажеш защо?
    Жена ми има ценностите на Еми. Носи се като момченце. Предполагам, на теб това би ти изглеждало асексуално. Дали би ме пратил при „патосексологията“?

    Коментар от Жилов — юли 29, 2008 @ 8:00 pm

  33. Другият линк
    http://taralezh.blogspot.com/2008/04/to-do.html

    Коментар от Жилов — юли 29, 2008 @ 8:02 pm

  34. Нали сте чували лафът „нека мъжете са си мъже, а жените, жени“.
    Общо взето винаги ми се е струвал глупав и някак смешен, защото каква е дефиницията за мъж? а за жена? И то имам предвид отвъд физическия аспект.

    Така че да оставим този глупав лаф в 20-ти век и да си изберем нови.
    Например: „нека мъжете и жените бъдат такива, каквито искат, каквито се харесват и каквито се чувстват добре да бъдат“.
    Воала. 🙂

    Коментар от Eneya — юли 30, 2008 @ 11:36 am

  35. Т.е. да бъдат хора.
    Това е идеята зад „перверзния“ феминизъм на хора като KGrady.

    Коментар от Estranged — юли 30, 2008 @ 11:40 am

  36. @ Жилов: не, няма да те пратя на патосексолог (хех), нито пък дрес-кодът на жена ти представлява някакъв интерес за мен. Дори момчешкият й маниер да включва опцията „back fuck“…:) Това си е ваша работа. Не искам да отричам идеите на феминизма по принцип. Нито да задълбавам в тях. Феминизмът е полезен като грипа – ужасно досаден е на моменти, но засилва имунната система на обществото, така че – нека го има. Тук това не ни е тема на разговор. Тема на разговор са ни рекламите – сексистки ли са и дали обиждат. Получиха се нтересни отгoвори. Излиза така, че ако рекламата поставя мъжа в неравностойно положение, тя го „ласкае“, забавна е, но ако ролите се сменят – става голям проблем. Сериозна работа. Ми да ви имам усещането за справедливст и „равни права“…
    И въобще, бременният мъж ли е начин да се разчупят „традиционните социални модели“, в които несъзнателно участваме? Никой по никакъв начин вече не застршава равностойното положение на жените в обществото. Пред закона всички са равни. Индивидуална отговорност е да си браниш правата оттук натаък. И зависи от личнстта, а не от пола. Енея е права – нека всеки да се чувства такъв, какъвто се харесва и какъвто му е добре да бъде. Аз лично предпочитам да гледам от смешната страна на тези реклами, каквато очевдино е целта и на техните създатели, а пък дали рекламите са умни или глуави, професионални или непрофесионлни, това да го решават рекламистите, не феминистите. Защото вторите, освен недостатъчно квалифицирани, са и доста предубедени. Все търсят реклами, които да набедят, че обиждат половината човечество. Ми първо трябва да го попитаме половината човечество, за да сме сигурни, нали така?
    Другият вариант (в който аз се чувствам далеч по-комфортно) е да приема нещата на шега. And the beat goes on…

    Коментар от asktisho — юли 30, 2008 @ 12:19 pm

  37. do you know any information about this subject in other languages?

    Коментар от dil okullari — юли 30, 2008 @ 1:54 pm

  38. Вече обясних защо смятам, че рекламата не поставя в неравностойно положение, но дори да е така: както споменах, Sociological Images редовно обръща внимание на реклами, които налагат стереотипа, че мъжете са (примерно) мързеливи, безотговорни, мърляви и глупави; или че трябва да бъдат такива или онакива – и сьответно осъжда тези реклами със същата жар… Феминизмът няма двоен аршин.

    Коментар от Жилов — юли 30, 2008 @ 9:35 pm

  39. Тишо,
    Толкова си предубеден по темата за феминизма и толкова ирационално раздразнен от нея, че винаги когато я засягаш, пишеш безсмислици. Според мен сексизмът спрямо мъжете е толкова зловреден, колкото и сексизмът спрямо жените. Рекламата на абсолют, която си публикувал е просто тъпа, но не и сексистка. За да е сексистка, трябва да създава стереотип, който да вреди икономически, политически и/или социално на мъжете. Ако действително искаш продуктивна дискусия на тема феминизъм, почети малко: Джудит Бътлър, Констанс Пенли, Дайана Фъс и т.н. Иначе цялото ти писане е като на шопа, който видял жираф и рекъл утвърдително: „Е па нема такова животно.“

    Коментар от стефка — август 7, 2008 @ 6:22 pm

  40. @ стефка: По този въпрос няма да се разберем. Не за феминизма (защото много слабо ме интересува и действително – почти нищо не разбирам от дълбоката му житейска философия), а за рекламата на Абсолют. „Тъпа“ реклама на Абсолют няма, както няма и смотано „Порше“ 🙂
    Виж, импровизацията с бирената бутилка действително е смехотворно тъпа. И това й е хубавото. Без да съм чел Пенли, Бътлър и Фъс мога да ти кажа, че да показваш мъжа в ролята на бременен домашен прислужник е точно толкова не-сексистко и забавно, колкото да показваш жената в ролята на кухненска масичка. И ако има някой, който да се дразни „ирационално“, това определено не съм аз. Мен цялата тази история ме забавлява. В началото зададох много конкретен въпрос: „Или сексуалната дискриминация се е превърнала в някаква модерна форма за реклама на алкохол, или някой тотално си е загубил чувството за хумор. Кой от двата избирате?“ Отговор така и не получих. Включително и от теб. Защото няма как жената-кухненска масичка да „обижда“, а същевременно мъжът-кухненски робот да „ласкае“. Трябва да решим дали едновременно ще ги приемен насериозно тези смехотворни внушения или не. Така е по-справедливо.
    Което ме връща към феминизма. За да бъдат идеите му масово достъпни и лесно смилаеми сред широката публика /нали целта е да се промени обществото към повече толерантност/, трябва да са ясни от пръв поглед, без да е необходимо да си завършил магистратура по gender studies. Иначе се превръща в някакво „елитарно“ занимание за ограничен кръг от хора и нищо чудно шопът като го види, да си изкаже компетентното мнение. Едно време трябваше само да му обещаят, че всички ще бъдат равни, за да му вземат нивицата на същия тоя шоп. И успяха да му я вземат, без задължително да е чел Карл Маркс и неговите 1800 страници „Das Kapital“ преди това. Схващаш накъде бия…

    Коментар от asktisho — август 8, 2008 @ 1:17 am

  41. Единственото „унизително“ в тази реклама, Тишо, е, че мъжът е „принизен“ до жена. Можеш ли да намериш реклама с обратното – жената да бъде принизена до мъж?

    Коментар от Жилов — август 10, 2008 @ 3:07 am

  42. Тишо,
    Феминизмите, просто обяснено, са стремеж за равнопоставеност, независимо от пола. За това наистина не е нужно да си завършил магистратура по gender studies. Понятието за равнопоставеност варира културно и исторически, затова и подлежи на дискусия. Изобщо не ти вярвам, че не се интересуваш от феминизма. По някакви твои причини, той те кара да подскачаш дотолкова, че относително редовно му посвещаваш постинги, даже в първата глава на първата ти книга мигновено се явява една феминистка, колкото за фон на героинята авантаджийка. Нямам нищо против да си несъгласен с феминизма, ама поне се опитай да разбереш с какво си несъгласен.

    Коментар от стефка — август 10, 2008 @ 10:24 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s