Писателският блог на Тишо

юни 3, 2007

Тва не – асексуалните хора

Filed under: Без категория — asktisho @ 5:45 pm

Обичам да пиша за парадоксите на времето, в което живея. Особено за тези, които ме плашат. За тези, които подсказват края на света. Имаше един филм: „Децата на хората”, в него Божествено проклятие беше наказало човечеството да няма повече деца. Всяка фантастична анти-утопия носи капчица истина. Днес ние сме жертва на същото проклятие, но в малко по-различна форма – все повече стават а-сексуалните  (фригидни, импотентни, хомосексуални) хора. Знам, че това са напълно различни  понятия и знам, че не са някаква новост. Обаче знам и нещо друго –  всяка война е последвана от бум в раждаемостта и то предимно на момчета. Общата памет на човечеството си знае работата и тъй като от 50 години насам се радваме на икономически растеж и сме престанали да се избиваме като животни, хората изпитват все по-малка нужда да се размножават. Светът е пренаселен и космическият сървър ни диктува, че  едва ли е разумно да продължаваме да го пренаселваме. Тези неща не могат да бъдат обяснени логически, те се управляват чрез инстинкти. Прави ли ви впечатление колко малко влечение имат вашите приятели (25-30) към брака? А колко голям процент от тях са разведени? Каква част от тях изхвърлят на боклука възможността изобщо някога да имат деца? А замисляте ли се колко абсурдно би било това през 1947 година? Наскоро една братовчедка ме попита: „Ти сигурно се чувстваш нещастен, защото по-голямата част от приятелите ти имат семейство и деца?”. Отговорих й, без да я лъжа: „По-голямата част от приятелите ми са разведени без деца и аз искрено се радвам, че си спестих това, която те трябваше да преживеят.“
Към този проблем се прибавя и още един – проблемът с асексуалността. Като оставим настрана медицинския факт, че 30% от жените са фригидни по дефолт, твърде много станаха и жените, които възприемат работата си като по-важен приоритет от мъжете. Стават независими и еманципирани. Правят кариера. Твърде много кариера. Това ги обрича на самота и ги лишава от теоретическата възможност да имат деца. Когато накрая осъзнаят колко неизгодна сделка са сключили, вече е прекалено късно. Няма с кого да си харчат голямата заплата и няма за кого да се грижат. А жените обичат да се грижат. И най-вече за деца, но ако са станали жертва на проклятието на нашето време, наречено „роботохолизъм”, щат не щат започват да се грижат само за офиса, друго не им остава. Ето защо фирмите в наше време се размножават по-лесно от хората.
Твърде много станаха и мъжете, които страдат от импотентност. Те пък се оправдават със стреса в работата. Верно, мъжката импотентност се лекува с едно хапче или с консултация при психолог, но за сметка на това пък съвременните мъже са готови да изчакат до 40-45, а защо не и до 50 години, преди да си направят деца. Въобще, няма го онова животинско привличане между мъжа и жената, както през 50-те. Отшумява естественият инстинкт за размножаване –  един от най-важните, при това.  Светът отива на кино. The future is now and the end is near.

Тихомир Димитров

Advertisements

33 коментара »

  1. тише, увери се, че си наясно какво значи асексуален. познавам куп хомосексуални хора. това, че не се размножават, не значи, че не обичат секса и не го правят. същото важи и за хетеросексуалните, които правят секс, но не се размножават. и т.н. малко миш-маш е станала работата тука. ако ще критикуваш нежеланието да се правят деца, фокусирай се върху него. иначе се разпиляваш. то който иска, ще го прочете и без тия фойерверки с хомо и ала-бала 🙂

    Коментар от lyd — юни 3, 2007 @ 6:55 pm

  2. 30% фригидни от жените? не го вервам, може да са 3%, ама не и 30. питай собствените си читателки да видим дали ще признаят нещо 🙂

    а младите се късат от секс. супер отрано, супер интензивно и без задръжки. ше оцелее човечеството 🙂

    Коментар от nname — юни 3, 2007 @ 7:34 pm

  3. Може да звучи малко преувеличено, обаче и аз съм забелязала подобна тенденция. Голяма част от познатите ми 1/ако са обвързани, изчакват с женитбата, 2/ако са женени, изчакват с децата, или 3/въобще не са обвързани. Това са хора между 24-5 и 33-4 години. Аз си мислех, че аз съм повредена, пък то било от космическия сървър 🙂

    Коментар от Keit — юни 3, 2007 @ 8:16 pm

  4. Асексуалните просто нямат психологическата и физическата нужда от полови актове. За разлика от хомосексуалистите които очевидно правят секс (нищо, че е с мъже)и импотентните които може и да не могат но им се прави.

    Коментар от samurai jack — юни 4, 2007 @ 6:13 am

  5. ЗАЩО ЖЕНИТЕ ХАРЕСВАТ ПОБЕДИТЕЛИТЕ, А НЕ ЛУЗЪРИТЕ повече на http://tera.blog.bg/viewpost.php?id=65995

    …“Шерше ла фам” са казали французите и това също е основното разковниче във философията на лузъра. Той иначе е прекрасен човек, много способен професионалист, със златно сърце и душа, обаче видите ли някаква кучка не е оценила всичките тези благини, които Господ и е предоставил в лицето на въпросния индивид, тя го е зачукала своевременно и той после цял живот си ближе раните и смята, че тя му с съсипала живота.

    Коментар от samurai jack — юни 4, 2007 @ 6:15 am

  6. имам една съвсем лекичка препоръка към Тишо:
    хубаво се размисли защо за теб лично жените които правят кариера и гонят постигането на по-големи материални успехи са проблем..защото според мен нещата биха могли да са балансирани с малко повече усилия и желание от всички страни…

    Коментар от zlatkata — юни 4, 2007 @ 7:14 am

  7. Щях да забравя, току що пингнах космическия сървър – Destination host unreachable.

    Коментар от samurai jack — юни 4, 2007 @ 8:10 am

  8. 🙂 Чeстно казано,струва ми се,че наоколо все още си има досататъчно секс.Макар и да познавам един-двама, за които „сексът е отживелица“(това е цитат), имам и достатъчно примри на хора доволно интензивно съвoкупляващи се. Пробемът с размножаването обаче… ами съществува си…Но струва ми се,че аспектът е малко по-различен… Много точна картина на ситуиацията (е, точна според мен), е изразена във филма „Идиокрация“ – филм без някакви претенции, глуповат на моменти, но язвително точен в някои отношения. В него, човечеството не изчезва,защото не се размножава – напротив продължава да си съществува, само че много,много изтъпява 🙂
    От тази гледна точка – имат отношение и женските аспирации към кариера, и мъжката импотентност от прекомерния стрес, и икономическата ситуация, и общото положение в света и … хиляди други неща.Както е известно,колкото си по-интелигентен и повече мислиш,толкова ти е по-трудно.Ама има и достатъчно хора които не мислят,а ръгат. В крайна сметка… може би това е естествения ход на развитието на човечеството.

    Коментар от jane — юни 4, 2007 @ 8:25 am

  9. Тъкмо бях решила и аз, че вече закъснявам с децата и случайно попаднах на една маса с две майки с бебета. Честно ти казвам, за половин час слушане на приказки за цвета и миризмата на акото (дали било зелено или пък жълто) ми се отщя!!! Останалото време беше посветено на разните му там каши-маши, биберони… Не… засега ми е още рано. Предпочитам офиса!

    Коментар от Ивката — юни 4, 2007 @ 8:28 am

  10. @samurai jack не виждам никаква връзка между иначе блестящото описание на лузъра с темата тук. Освен това, въпросният проблем в блога на tera е разгледан силно едностранно. Аз лично много пъти съм се сблъсквал с обратния му образ: момиченцето, което не може да се отдели от полата на мама, не смее да предприеме нищо без одобрението на татко или батко и в най-общия случай, ако не е асексуална, фригидна, лесбийка или прочие неразмножаващ се индивид, щом веднъж стане на 25 и менгемето здраво притисне черепната й кутия, подреждайки трите основни прироритета на живота й в следната последователност: 1) деца, 2) деца и 3) деца, започва отчачно да си търси нов “татко” (батко), който да я поеме с цялата й издръжка, барабар със заплануваната челяд. След като инстинктът бъде задоволен, такъв тип жена или цял живот играе ролята на “боса, бременна и пред мивката” или пък изведнъж решава, че не, това не е човекът, с който иска да прекара остатъка от живота си и наказва децата си да растат без татко. Доказан факт е, че децата на разведение родители се развеждат два пъти по-лесно от тези, израстнали в “здравословна” семейна среда, демек – с двама родители. Така проблемът се умножава с поколенията.
    Много ясно, че жените предпочитат успели мъже. За съжаление само добре изглеждащите от тях имат право на избор, защото мъжете пък си умират за красиви жени. И им е скучно да си харчат кинтите сами. Успехът се нуждае от човек, с когото да го споделиш, нали така? А успелите хора предпочитат качеството и търсят само най-доброто. Те за това и са успели, защото винаги са отказвали да се задоволят с по-малко от най-доброто. Виж “За високия стандарт”.
    @jane – въртеше ми се из главата дали да не спомена и “Идиокрация”, обаче твърде много анти-утопични сравнения щяха да станат. Иначе да, доста хаплив и язвителен е на моменти сюжетът, доста правдив. Може би просто светът ще се пренасели с мангали, индийци и китайци с ниско ай кю, а моите разсъждения важат само за бялата раса каквато я познаваме, или по-скоро за нейния елит, който понастоящем е елита на човечеството, знам ли?
    @zlatkata: обикновено не са ми проблем. Няма и как, при положение, че подобни жени са unavailable по дефолт. Доста трудно е да се “напъхаш” в напрегнатата им програма, където връзките и любовта са на пето място след работата, кариерата, командировките, повишенията и допълнителната работа в къщи. Те просто нямат време да се превърнат в проблем на който и да е мъж, освен това отблъскват мъжете с напрегнатото си излъчване и невротичното си, контролиращо поведение.

    Коментар от asktisho — юни 4, 2007 @ 8:59 am

  11. За лузъра верно е офтопик ама просто иначе щях да забравя да го пратя…
    Иначе децата стават мегаскъпо удоволствие ако искаш всичко да е перфектно – един вид и жената да не се залости в къщи заобиколена от малките варвари, а и децата да не виждат мама на снимка или само докато дават новините и тя цикли с некви отчети примерно.
    Така е ако искаш Бентли трябва да приготвиш пачка – иначе Бг ще се напълни с малки лади и москвичи.

    Коментар от samurai jack — юни 4, 2007 @ 9:50 am

  12. за да може една жена всеки път да си получава удоволствието (и най-добрият не може да й го даде, ако тя е с неразвита сексуалност)и да не си остане фригидна, трябва 1. да мастурбира достатъчно и да знае как да контролира тялото си. жените сексуалността я научават с практика. 2. партньорът й да прави секс с нея много често 3. да живее здравословно
    а относно децата – да не би ромските деца да живеят в разкош. българският етнос след 30-40 години ще е малцинственият по тези земи. младите хора са безхаберни по тези демографски въпроси, техните грижи са други

    Коментар от eleanor — юни 4, 2007 @ 7:38 pm

  13. не че държа на политическата коректност, но какво им има на индийците, китайците, циганите и т.н.? и това, дето успелите си купуват „най-доброто“ от женския свят ми е много забавно. какво по-точно смятат за добро качество успелите, ако ще свръхобобщаваме? и какво успяват да си купят, ако ще продължим да свръхобобщаваме?

    и какви деца трябва да произвеждаме – такива, дето блъскат здраво, за да успеят, и после да си купят жени най-добро качество, които да им родят деца, които да блъскат здраво, за да успеят … и какво е успехът? дали за всички жени успехът на мъжете се дефинира по един и същ начин?

    в тези си рубрики обикновени струпваш твърде много клишета и стереотипи с нетърпящ възражение тон. другите ти неща са толкова по-дълбоки и истински 🙂

    Коментар от lyd — юни 5, 2007 @ 5:31 am

  14. Тишо,ама аз нещо не съм много съгласна с теб и теорията ти за успяващите жени..В смисъл че не е задължително една успяваща жена обезателно да се е превърнала в хермафродит изкарващ пари.Аз си изкарвам прехраната самичка прилично добре и определено си се чуствам 100 % жена…

    Коментар от zlatkata — юни 5, 2007 @ 9:04 am

  15. и приятелите ми не ме смятат за ънавейлъбъл…

    Коментар от zlatkata — юни 5, 2007 @ 9:05 am

  16. Относно обобщаването смятам lyd за прав/а, има си дебели книги по Теория на апроксимациите – фащаш и четеш. Поне да знаеш какъв ще е порядъка на грешката.

    Коментар от samurai jack — юни 5, 2007 @ 10:07 am

  17. Хаха, благодаря ви много, винаги съм бил положително разположен към градивната критика. Ще си помисля, и ще реща….:))))

    Коментар от asktisho — юни 5, 2007 @ 10:56 am

  18. Значи Тишо, пхк си прав. Безкраааааааааааайно прав. И понеже истината боли, ето и коментарите,които имаш към написаното. Можеш да вмъкнеш и стерилните двойки. В един момент нашите момчета и момичета като се сетят, че им се иска да си имат бебета- хоп немогат. Що? Ами щото така се получава. Ти казваш ,,Светът е пренаселен и космическият сървър ни диктува, че едва ли е разумно да продължаваме да го пренаселваме.,, Да, може и така да е. По последни данни 20 000двойки са записани в програма инвитро. Значи тези двойки са опитали всичко преди това и се надяват на последната възможност.
    А наистина да си имаш бебета е голяма отговорност, която не искат да поемат голяма част от съвременните консуматорчета. Но пък за радост все по-често се срещат мами, които имат деца по на 14-15-16 години и сега си имат бебечета. До скоро това бе екзотика, но сега е често срещано явление.
    За асексоалността напиши друга темичка. Там нещата са мннооооого специални и определено има какво да ни кажеш!!!

    Коментар от Ван — август 15, 2007 @ 4:50 pm

  19. gOTIN FILM….i negyrkata koieto rodi dylgoo4akvanoto Momi4ence ….e gotina..:))))

    Коментар от migrena — декември 28, 2007 @ 2:40 am

  20. a ti iskash li da imash deca i kolko..:))))))))))))))))))))))))))))

    Коментар от migrena — декември 28, 2007 @ 2:43 am

  21. Както правилно си разбрал(според друга твоя публикация), всяко сравнение с ‘масата’ не ти дава кой-знае какъв смисъл, освен в името на теоретичното любопитство(което пак си е полезно де, но по друг начин)
    Масата хора край нас няма никаква идея какво е семейство, това е истината. Ценностите се запазват от силни характери, а не от хора, които инерцията ги тегли към консумиране и сравняване с околните. Аз примери за добри семейства мога да давам много оскъдни, но става въпрос за стойностни хора, които не мрънкат, а се борят и мислят. Старай се да се обграждаш с такива, а не да гледаш масовката.

    Малко ще ти изкритикувам фактологията по-горе, 1-това с 30-те % от жените, дето били фригидни – не е вярно. Прочети малко от нещата, написани от сексолози, реално няма такова нещо като родена фригидна жена. Сексуалността е нещо, което се учи и развива и при никои 2-ма души не е 1:1 като усещания. Колкото и да мислиш, че знаеш, винаги има какво да научиш.
    2-хората не искали да създават деца, жените бягали по кариера и не мислели за майчинство. Аз съм жена, нямам деца и не планирам такива скоро, но от друга страна не съм напрегнатата и отблъскваща кариеристка от изказванията ти по-горе. И приятелките ми, които са като мен, също не са такива бизнес-кучки;-) Това, което е общото между такива жени е, че не понасяме мрънкащи мъже, все едно за какво става дума. Ако искаш да започнеш с оплакване, брой до 10-20-50 и гледай да не сме наоколо;-) Започвай изреченията си с ‘За да стане еди-какво-си, е нужно да…’ (ако ще и да е разместване на планетите) и никога с ‘Не мога еди-какво-си..’
    Другото много типично и недостатъчно коментирано нещо в този проблем е – защо мъжете не си задават въпроса дали жените не искат деца именно защото така наречения татко няма въобще да се навие да поеме половината от грижите за детето, а ще гледа отстрани и ще се оправдава с кариерата?. Вземи да питаш приятелите ти, дето имат деца, колко часа на седмица им отделят. След това питай майките на същите деца и гледай да не им заобясняваш, че това е нормално и е задължение на жената да прекарва живота си с децата. Жената не е крава за разплод, има интереси, различни от нечленоразделната реч на бебето+памперсите, прохождането и зъбчетата. Има нужда да работи и над професионалните си цели, а не да чака някой да благоволи да отдели половината вечер за детето, защото не е измислил как да се измъкне и да го тръсне на женорята.

    Коментар от christmas_cactus — януари 2, 2009 @ 8:09 pm

  22. според мен голяма част от мъжете изобщо не са наясно с въпроса за децата, първо – като се говори за раждаемост и деца, то незнайно защо приписват това като единствено задача на жените, като че ли мъжете са някакви извънземни тук. Нещата са взаимни, грешка е една жена да не се развива професионално и да гледа само деца (ако изобщо е възможна такава ситуация), защото в този случай се стига до няколко проблема – или мъжът започва да я унижава за това, че с нищо не се занимавала, губи уважение към нея, започва да се мисли за всевелик, съответно започва да изневерява, тя е нещастна, може и тя да изневерява, зависима е, чувства живота си провален, може да се разделят, може той да вземе децата, и ето ти чий живот е съсипан, този на жената. Да не говорим колко мъже просто не могат да поемат отговорност, колко самотни майки има, и тази тенденция е плашеща, ами на всеки може да се случи и се случва все по-често, и това всички жени го виждаме. И какво става, жената не може да разчита на мъжа като цяло, той хем не иска на него да се разчита много много, хем пък жената да не била преуспяла. 🙂 Ами такова нещо няма, значи ние жените трябва да се насочим към някакви средни положение в работата, хем да изкарваме пари, за да живеем добре, хем да не вземем да прекалим с работата и да не надминем случайно мъжа. Много сложно ми се вижда, като навлизаща в професионалната сфера (тази година завършвам) 🙂 Като цяло мъжете са много,много противоречиви:)

    Коментар от kristalena — юни 10, 2010 @ 2:27 am

  23. @ кристалена: много уместни коментари пишеш 🙂 Жените ще започнат да живеят като завършени личности, когато се научат да угаждат на собствените си мечти, а не на тези на мъжете до тях.

    Коментар от asktisho — юни 11, 2010 @ 3:18 am

  24. ами хубаво е да се помисли и по този въпрос, но според мен да си завършена личност не значи да си самодостатъчен и егоист, значи и да те е грижа за хората около теб и тези, които обичаш.

    Коментар от kristalena — юни 11, 2010 @ 12:14 pm

  25. „Като оставим настрана медицинския факт, че 30% от жените са фригидни по дефолт, твърде много станаха и жените, които възприемат работата си като по-важен приоритет от мъжете. Стават независими и еманципирани. Правят кариера. Твърде много кариера. Това ги обрича на самота и ги лишава от теоретическата възможност да имат деца. Когато накрая осъзнаят колко неизгодна сделка са сключили, вече е прекалено късно. Няма с кого да си харчат голямата заплата и няма за кого да се грижат.“
    Като за начало не знам откъде е дошла тази информация за 30-те процента,но явно не само на мен тя ми се струва твърде завишена.Със сигурност мога да кажа,че процентът на фригидни жени през 2008 година е 18-20.Но като оставим чистата фактология на страна,най-голям интерес за мен предтавлява твоето мислене.А именно как разбираш под „Твърде много кариера“?И какви са тези глаголи,които използваш във връзка с нея – „обрича“,“лишава“?Последният въпрос,който бих искала да ти задам е съзнаваш ли,че едно дете се създава и отглежда и от двамата родителя?В такъв случай за мъжете важи същото правило-ако се отдават твърде много на кариерата,биха могли също да си загубят семейството и да „няма с кого да си харчат голямата заплата“.
    Имам чувството,че все още част от нас са с праисторически манталитет,където мъжът ходи на лов т.е. изхранва семейството,а за жената има един праг на развиетие,който тя не бива да прекрачва.
    И последно-ако за себе си си решил да не създаваш деца,то не се оправдавай с пренаселване и тн.То си е до човек 😉

    Поздрави,Hope!

    Коментар от Hope — август 15, 2010 @ 1:00 am

  26. @ Норе: Мерси за сдържания коментар! Примитивизмът в статията ми въобще не го заслужава. Виж, казвам го без притеснения и угризения, защото не трия старите текстове, а датата на постинга трябва да ти подсказва, че от написването му е изтекла доста вода и сигурно доста неща са се променили при мен – надявам се малко да съм поеволюирал, но не трия старите неща, защото са история и защото детерминират развитието на личността – в това е магията на блогването, според мен. А и все едно римляните да затрият колизеума. Ама хайде стига съм се оправдавал… 🙂 Въпреки всичко не съм готов да отрека думите си, не и на 100%. Всъщност, съгласен съм с повече от половината от написано тук. За 30-те процента не помня точно къде бях чел. Може и да бъркам. За това, че жените са по-щастливи в компанията на своите деца, отколкото в компанията на шефа от офиса спор да няма. Доказват го непрекъснато, дори когато са в офиса. Конкретен пример – не мога да измисля служебно задължение, което би накарало една майка да постави детето си на заден план, дори това да й коства кариерата. Но това не значи, че на жените трябва да им поставяме „праг на развитие“, според мен разумното и цивилизовано решение би било да не вървим срещу природата и да не ги отделяме от децата им, когато най-много се нуждаят от тях. Цялата система на трудовата заетост (аз я наричам „повинност“) , действаща в момента, е примитивна и мога да извадя сто хиляди доказателкства защо това е така, но ако се концентрираме върху майките и кариерата, минималното нещо, което можем да направим, ако ще продължаваме да се тъпчем в манифактурните стаички като през 18 век, въпреки че разполагаме с комуникациите на 21-ви, е да преместим детските градини в офисите. На майките или на бащите, всяко семейство да си решава само, но от това ще спечелят всички. Аз лично съм решил да имам деца, противоположно на това, което ти смяташ. Прото още не съм узрял до този момент, въпреки напредналата ми възраст – цели 30 лета, йохохохо, ама това е щото съм бавно развиващ се социопат :)) Ще му дойде времето, имам привилегията да очаквам повелята на природата малко по-спокойно, без излишен стрес, това е една от малкото привилегии на принадлежността ми към „силния пол“, все пак, защо да не си я ползвам? 🙂 А когато получа „призвоката“ бъди сигурна, че ще си използвам и привилегията да излизам в отпуски по бащинство, защото мен никакви прагове на развитието не ме интересуват. Сигурно на жените са им по-инетресни. Все пак, доскоро не им беше поволено дори да бъдат роби в една робовладелска система, какъвто е съвременният „пазар на труда.“ Е, нещата се „оправиха“, поне в западните общества и сега вече няма полов праг доколко човек може да продаде свободата си за пари, стига да е над определена възраст, разбира се…

    Поздрви,

    Т.

    Коментар от asktisho — август 16, 2010 @ 12:26 pm

  27. Благодаря за изчерпателния отговор!
    Нямам повече въпроси,както се казва 😀 В заключение само бих искала да ти дам един линк,който не цели нищо повече от това да те разсмее – http://fuckthenorm.net/?p=331 – пък ако там намериш и нещо,което те вълнува,може също да обсъдим 🙂

    Поздрави,пак аз.

    Коментар от Hope — август 17, 2010 @ 3:48 pm

  28. @ Hope: (По)читател съм на „нормата“ отдавна, даже писахме едно стихотворение преди време заедно 🙂 Радвам се да видя нещо ново след дългото затишие. Според мене слага дори осем битовата еротика в малкото си джобче.

    Коментар от asktisho — август 17, 2010 @ 10:14 pm

  29. Е,в такъв случай светът ще се окаже твърде малък (или поне блог светът),тъй като с него се е случило да ни роди една и съща майка 😀 Иначе не го знам да пише стихотворения,ама може би ти си го вдъхновил 😛 А за дългото затишие-има си причина/и ,но със сигурност не е лоша/и 🙂 Само не разбрах това за осем битовата еротика 😉

    Коментар от Hope — август 17, 2010 @ 10:55 pm

  30. @ Hope:

    осем битoвата: http://8biterotic.blogspot.com/

    стихотворението: http://fuckthenorm.net/?p=111

    Гордея се с авторството на трети куплет от долу на горе 🙂 Това беше един интересен социален експеримент.

    Що се отнася до света, той винаги е бил малък. Това колкото по-рано го разбере един човек, толкова по-малко ще го боли главата 🙂

    Поздрави!

    Коментар от asktisho — август 18, 2010 @ 10:52 pm

  31. Малко с половин година закъснение, но – адски ми е странно да прочета това от човека, който едно време обясняваше как на жените по някое време им се бъгвало нещо и решавали, че искат деца и общо взето ставали коне с капаци заради това.
    Не знам, аз го приемам за донякъде естествено – живеем по-дълго и по-сигурно, правим по-малко деца. Танто за кукуригу. Което, между другото, в никакъв случай не значи по-малко секс. Да, има една носталгия за времето, когато истинските мъже бяха истински мъже и истинските жени – истински жени, но… мисля, че е неизбежно. И че след 50 години нашите деца (колокото и малко да са те) ще изпитват същата носталгия към времето сега…

    Коментар от Morwen — декември 7, 2010 @ 12:05 am

  32. Хехе, „бъгване“ не е точната дума, защото това са естествени процеси и „по някое време“ може точно да се дефинира като възрастта около 25 години, когато е пикът. Предполагам, че тази възраст ще расте с времето. Този текст е едно от нещата, с които не се гордея, но няма да го изтрия, колкото и отдавна да е писан, колкото и афектиращо да звучи. Просто не примам да ми се държи сметка за него сега – толкова години по-късно. Нищо на този свят не е статично, аз също се развивам, дано да е в положителна посока. Това само ти, като страничен наблюдател, можеш да го кажеш. Що се отнася до секса, намирам го за едно от малкото неща, които осмислят съществуването ни на планетата или, както казва великият гуру Рам Дас: „Бих правил секс в момента, вместо да разговарям с вас или да пия чай“. Което обяснява защо асексуалните хора са ми малко анти. След разговори с клинични сексолози, обаче, разрах, че не мога да им се сърдя. Става въпрос за болестни състояния, част от които са продукт на болната епоха, в която живеем. Колкото повече се отдалчаваме от природата, толкова по-зле ще става. Но всичко на този свят се случва с някакъв (положителен) замисъл и, тъй като не знаем за голямата картинка, можем само да се доверим на Силата, която ръководи Процеса. Друг изход не виждам…

    Коментар от asktisho — декември 7, 2010 @ 4:03 pm

  33. Извинявай, объркала съм датата, мислях, че е писано тази година. По мои наблюдения сега 25 и малко нагоре години е някаква равновесна възраст, в която хората около мен се кротват и хващат сравнително стабилни връзки, но не и за решение за раждане на деца.
    Иначе аз не съм сигурна, че разбрах – от кое си си променил мнението – от тази статия или от онази за децата?
    А аз не се опитвам да ти държа сметка – отдавна съм приела, че повечето ти мнения са ми малко крайни, но пък за сметка на това някак разбираеми. И въобще няма лошо да се променят.
    Бтв, аз пак да се върна на въпроса за секса – според мен именно това, че той не е задължение за продължение на рода сега го прави доста по-общодостъпен, колкото и тъпо да звучи. Задължението за размножаване въобще не прави сексуалността повишена. От една страна има го моментът с това, че след два-три месеца секс следва бременност и сексуалността остава на заден план поне за няколко месеца, може и повече. От друга страна, няма нещо по-фригидизиращо (измислих нова дума, а?) за една жена от задължението да прави секс. Дали защото трябва да забременее, дали защото не бива да отказва, все тая. Бтв, статистиката ти с фригидните жени по подразбиране според мен е като минимум малко измислена. Най-малкото защото обикновено такива изследвания са доста ненадеждни.

    Коментар от Morwen — декември 19, 2010 @ 5:09 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s