Писателският блог на Тишо

април 7, 2007

Един супер позитивен пост

Filed under: ЗЛОБОДНЕВНО — asktisho @ 4:57 am

Настроен съм супер позитивно. Не съм взимал нищо. Дори сутрешното кафе още не съм си изпил. Как се случва това, не знам. Обаче съм готов да обичам МНОГО.
Обичам тази скапана държавица заради умопомрачаващото разнообразие от природна красота, която е събрала на толкова малко място. Обичам дребнавия, завистлив и вечно оплакващ се българин заради това, че прави чудеса и с двеста лева заплата успява да изучи децата си в университет. Обичам приятелите си, които въпреки менструалните ми цикли са готови да застанат до мен в труден момент. Обичам българските жени заради всеотдайността, с която се грижат за семейството си и заради чудесата, които правят с външния си вид, предвид ограничения бюджет, с които разполагат. Момичета, вие сте  прекрасни! Обичам нещастните пенсионери, които цял живот са работили, за да остареят в нищета и, които вместо да убиват заради тази крещяща несправедливост, кротко са навели глави и смирено очакват края, но винаги имат пет лева в джоба за любимите си внуци. Обичам тези достойни хора. Обичам циганите заради тяхната лека, музикална душа. Осъзнавам факта, че в едно сиво и немузикално общество като нашето те просто нямат друг избор, освен да крадат или да събират боклука по улиците. Пожелавам на всеки циганин да успее да си купи цигулка. Готов съм да обичам дори враговете си, които са малко. Симпатични са ми в смешните си опити да пречупят волята ми, която подкрепена от достатъчно интелект и опърничав  характер е нещо, с което дори аз не искам да се сблъсквам. Да, обичам себе си. Обичам уличните помияри, защото виждам в очите им добре познатата  болка на изоставената, самотна душа, която копнее за капчица любов и окуражаващо потупване по рошавата глава.  Готов съм да обичам всички вас. Сърцето ми не може да побере толкова много любов. Ще се пръсне. Весели празници на всички! Христос Возкресе!

Тихомир Димитров

16 коментара »

  1. сега разшири съзнанието си да обхване и тези, които имат много пари и не дават на внуците си по 5 лева, ами очакват внуците да си ги изкарат сами 🙂

    обичай и тези, които, макар и да вадят доста повече от 200 лева, оставят децата си да се издържат сами по време на следването.

    обичай и тези, които смятат, че е по-добре да те оставят сам да се справиш с менструалните си проблеми 🙂

    обичай и жените, които полагат повече усилия за неща, различни от външния си вид.

    обичай немузикалните цигани, които ги мързи да се научат да свирят дори на гребен.

    обичай пенсионерите, които седят по пейките и мрънкат вместо да изчистят около блока и да спретнат градинка.

    обичай помиярът, който те принуди да тичаш в неделя да търсиш ваксина против бяс.

    обичай родителите, които в името на щастието на децата си се опитват да ги вкарат в „правия път“. те не са врагове на децата си, понеже са родители и това е тяхно право и грижа.

    после обичай този, който ти е продал яйца, от които получаваш натравяне.

    виждам, че си тръгнал по пътя на просветлението, а исус съвсем скоро ще възкръсне 🙂

    Коментар от lyd — април 7, 2007 @ 8:40 am

  2. Обичам уличните помияри, защото виждам в очите им добре познатата болка на изоставената, самотна душа, която копнее за капчица любов и окуражаващо потупване по рошавата глава.

    хареса ми 🙂

    и аз всички обичам… или поне се опитвам:)

    Коментар от Michel — април 7, 2007 @ 8:50 am

  3. Пожелавам ти постове все в този дух!

    Честит Празник

    Коментар от Ангел Кафазов — април 7, 2007 @ 8:51 am

  4. обичам този пост 🙂

    Весели празници!

    Коментар от chinuk — април 7, 2007 @ 9:33 am

  5. Всеки ден ще го чета и ще се чувствам позитивно!

    Коментар от Morin — април 7, 2007 @ 9:43 am

  6. „Обичам тази скапана държавица заради умопомрачаващото разнообразие от природна красота, която е събрала на толкова малко място. Обичам дребнавия, завистлив и вечно оплакващ се българин заради това, че прави чудеса и с двеста лева заплата успява да изучи децата си в университет…“

    Освен ако постът ти е напълно ироничен, какво говори това за стойността на обичта ти?

    Коментар от Димитри — април 7, 2007 @ 2:30 pm

  7. Браво Майсторе на Сровото!
    И аз обичам да чета това тук, след като часове наред чета тъпи блогове и си скубя косите.
    Поздрави и до нови срещи:
    мисли+думи

    Коментар от mislidumi — април 7, 2007 @ 7:25 pm

  8. И аз обичам уличните кучля, те са много добри. Не вярвам, че е възможно да причинят някому нещо, без да са били раздразнени. Няма значение това е отклонение от темата. Браво за позитивния пост ! Христос Воскресе !

    Коментар от Марто — април 8, 2007 @ 4:30 pm

  9. Много хубаво пишеш, човече! От сума време следя постовете ти! Жалко че нямам таланта да изразявам толкова добре това, което чувствам. С повечето неща съм съгласен с теб, и аз си „изхвърлих“ отдавна телевизията. Кабела ми минава над прозореца, а тунера стои в секцията 🙂 С изключение на Жан и още някоя друга статия (от злокобните) всичко друго кефи много. И моля те не се връзвай на тези дето те критикуваха за статията за дявола в отпуска. И тя кефи! И друго се каня да ти кажа – Чудомир има доста сходна статия за оназ баба дето паднала в кладенеца.
    Приятен остатък от празника, щото аз си бачках като идиот. Доброволно при това!

    Коментар от някой — април 8, 2007 @ 7:10 pm

  10. Хаха, Чудомир имал статия! Обърках се, сещаш се, разкази си е писал човека! От любимите писатели ми е!

    Коментар от някой — април 8, 2007 @ 7:24 pm

  11. Обичам тази статия !

    Коментар от johnnyjoint — април 9, 2007 @ 7:54 pm

  12. Ей на такива мигове се крепиме всички останали тук, дето все ни питат за какво стоим, в тази малка, бедна и изстрадала държавица. Гордея се с това колко бързо се стига от разпятието до възкресението на една душевност, само с воля …

    Коментар от koronal — април 10, 2007 @ 6:19 am

  13. Ей, не те подминаха и теб пчелчките и птичките (и кокошчиците надявам се) тази пролет! 🙂 Всъщност се радвам за теб! Продължавай в този дух! 🙂

    Коментар от Ивката — април 10, 2007 @ 3:51 pm

  14. Чиста проба допамин! Мерси:)

    Коментар от слави — април 13, 2007 @ 5:41 am

  15. да си жив и здрав симпатягино!!Не е истина колко старичка е тая статия,но аз сефте я виждам.Невероятна е!Напълни ми душата.Благодаря ти,благодаря ти,благодаря ти!!!

    Коментар от мила ягодка — август 1, 2013 @ 1:23 pm

  16. @ Мила Ягодка: Някои неща не остаряват. 🙂 Благодаря!

    Коментар от asktisho — август 3, 2013 @ 7:26 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

