Писателският блог на Тишо

декември 19, 2006

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ!

Filed under: ЗЛОБОДНЕВНО — asktisho @ 11:45 pm

Две хиляди и шеста година е към края си. Мъглата се вдигна. Заедно с нея се вдигам и аз. Илизам в двуседмичен, неплатен, творчески отпуск. Всъщност, аз май цял живот съм си в творчески отпуск, но гледам да ги редувам: или пиша нещо, за което ми плащат или нещо, за което не ми плащат.

Няма да скучаеш, ако попадаш за първи път тук. Разгледай линковете в дясно: приготвил съм ти един пътепис, един любовен роман, за който хората казват, че е интересен и става за четене, два сдуващи фантастични разказа и няколко забавни статийки за жените, мъжете и отношенията между тях. Куп глупости на социална тематика можеш да намериш в хапливите категории „Тва да“ и „Тва не“, където, казват, бил съм изразявал мнението си твърде крайно. Все ще успея да те ядосам по някакъв начин. Всъщност, това ми е целта. Чувствай се свободен да плюеш и критиканстваш на воля. Можеш дори да бъдеш леко циничен, но в никакъв случай не бива да оставаш безразличен. Благодаря на всички, които се включиха в дискусиите! Чест и удоволствие ми прави да споря с интелигентни хора.

Ако вече си прочел всичко изброено по-горе, значи е време да изключиш компютъра и да излезеш във ваканция. Стига с това четене! По празниците трябва да пиеш червено вино и да „обичаш“ по-добрата си половинка, а не да се ровиш из някакви тъпи блогове.

За съжаление веселбата рано или късно свършва и един ден през януари киселата ти физиономия отново ще се озове в офиса пред монитора. Тогава аз ше съм помислил за теб и, за да ти направя пост-отпускарската депресия мааалко по-лека, ще те разходя из света на алчните кучки, които считат, че само защото имат в–-а между краката заслужават да получат целия лукс на света,  ще те светна за предимствата на връзките с обществеността пред рекламата или казано с прости думи – как  да врътнеш журналистчето така, че рекламата да ти излезе безплатно, ще поспорим върху противоречивия въпрос за отмъщението, ще се надсмеем над дребнавите хора, ще те науча как да използваш сексуалните фантазии като мощен афродизиак и ще ти обясня колко безсмислено е да вървиш по утъпканата пътека, откъдето минават всички. Накрая, ако слушаш, може да те посветя в тайните на Хедониското братство – готини пичове, които са решили, че човек е създаден, за да се наслаждава.

Обещавам интересни новини и за всички, които са чели „Спараведливост за всички“ и все още се питат дали историята има някакво продължение или прото свършва така.

Ако все още не си чел „Справедливостта…“, щракни върху РОМАН. Сигурен съм, че ще ти хареса!

Приятно четене, Весела Коледа и честито Европейско гражданство!

Тихомир Димитров

6 коментара »

  1. Щастливец! Отпуска!
    Весели празници и на теб! 🙂

    Коментар от chinuk — декември 20, 2006 @ 6:27 am

  2. Vesela Koleda i na teb!
    I zabavno posreshtane na Novata Godina!
    Shte se zasechem v 2007 …naokolo 🙂

    Коментар от jane — декември 20, 2006 @ 7:54 am

  3. Весели празници,Тишо! Пожелавам ти още по-голям творчески ентусиазъм, ако има накъде. 😛
    Ааа и повече постове в рубриката „Тва да“ 😉

    Коментар от ladyvera — декември 20, 2006 @ 12:58 pm

  4. Приятна почивка и на теб 🙂 Аз тайничко се заричам пък все пак да включа компютъра по празниците и да те чета. Естествено, с чаша червено вино в ръка 🙂

    Коментар от turin — декември 20, 2006 @ 1:31 pm

  5. весели празници!

    и наистина ли смяташ да почиваш от блога?

    Коментар от lyd — декември 20, 2006 @ 11:08 pm

  6. Tisho, Vesela Koleda i na teb! Spodeliame iavno ednakva sudba na dvusedmicha neplatena otpuska -taman vreme za chetene na blogove! Makar che se saglasiavam sashto che i pochivka ot monitora se otraziava dobre.

    Коментар от sofi — декември 21, 2006 @ 5:28 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

