Писателският блог на Тишо

ноември 3, 2006

Справедливост за всички (роман) Еп. 3

Filed under: ДЕБЮТЕН РОМАН — asktisho @ 5:08 pm

– Кажи ми нещо повече за този Християн – Жоро си дръпна от цигарата с марихуана и я подаде на Даниела, която лежеше чисто гола до него
– Амии…..- тя издиша бавно – той ми е нещо като най-верния приятел, разбираш ли?
– И за това ли искаш да се чукаме тримата?
– Не, глупости, момчето е влюбено в мене още от седми клас. Той е вечната ми любов, хе хе! Искам само да му помогна да се отпусне.
– И какво толкова ти пука за този загубеняк?
– Няма да говориш така за приятелите ми!
– Добре, де, извинявай, дай цигарата насам.
– Наркоман!
– Ха ха ха, ти си наркоманка!
Двете тела се преплетоха в страстна прегръдка. Докато издишваше дима  в устата му, Даниела се любуваше на гледката в огромното огледало до леглото на Жоро.
– Знаеш ли онзи виц за Пикасо?
– Предполагам, че ще го науча всеки момент – той се спусна бавно между бедрата й
С усмивка тя продължи:
 – Ами Пикасо нарисувал една картина за свой много богат клиент…. брадата ти ме гъделичка…., но на следващия ден бил много тъжен. Срещнал го един негов почитател и го попитал защо е толкова тъжен…
 – Да не би да е имал разстройство?!
 – Знаеш колко много мразя да ме прекъсват!
 – Недей да говориш, когато устата ти е пълна с евин сок, когато ям съм глух и ням, рапорт даден, рапорт приет! Ха ха ха!
 – Добре, тогава няма да ти разказвам нищо!
 – Не, не, продължавай, много ми стана интересно, наистина!
 – И ти продължавай, ох, не бъди такъв грубиян!
Даниела си пое дълбоко дъх, изпусна го бавно и продължи:
– Та, значи, питал го оня защо е толкова тъжен и Пикасо му отговорил, че е тъжен защото клиентът му не харесал очите на портрета и искал да им се смени цвета.
– Ми какво толкова, нали е бил велик художник, ще му нарисува нови очи.
– Да де, обаче не било толкова лесно.
– Защо?
– Защото не знаел къде са очите
Жоро се задави от смях. Тя обичаше да го гледа как се смее. Лежеше в ембрионална поза, цялото му тяло се тресеше и от устата му излизаха тихи хихикания на пресекулки.
– Понякога, когато правим секс,  отражението в огледалото прилича на картина на Пикасо, не знаеш къде са ръцете и кои са краката.
И двамата избухнаха в дълъг, продължителен, искрен смях. След като се поуспокои, Даниела погледна през сълзи лицето на мъжа между краката й. Изражението й внезапно стана съвсем сериозно:
 – Много жени ли водиш тук?
 – Тебе пък какво те интересува?
 – Естествено, че ме интересува!
 – Няма нужда да се притесняваш от нищо, знаеш, че съм чист и винаги взимам предпазни мерки, освен това много държа на хигиената!
 – Нямах това в предвид!
 – Ами ако искаш да ти кажа, че си единствената, ще те излъжа в очите, имам и други почитателки, все пак съм художник, жените оценяват “изкуството” ми.
 – Не ставай нагъл!
 – Няма нужда да ме ревнуваш от ученичките, които биха дали всичко на света, за да влязат в Академията –  продължи Жоро – освен това повечето момичета на тази възраст са като студени риби в леглото. Ти си моята богиня! Ако можех, щях да те задържа за цял живот, обаче знам, че не мога да притежавам такова богатство само за себе си.
Жоро се изправи, за да може да огледа по-добре  тялото й. На нея това, разбира се, й харесваше много. Беше му служила за модел десетки пъти. Едва ли има по-голямо признание за външния ти вид от възхищението на един творец с усет към красотата и финната хармония на света….
– Не ми доразказа за Християн, какво си намислила пак?  – Жоро прекъсна мислите й
– А, да, ами нищо особено, нали ти казах, че съм натрупала грях към това момче. В училище и в университета го използвах както си поискам. Карах го да ми носи чантата, да ми подготвя домашните, да ми пише курсовите работи, да се явява вместо мен на изпити. Той е много интелигентно момче!
– И той правеше всичко това само защото е влюбен в теб?
– Прави го и до ден днешен, – Даниела се опитваше да прикрие нотката на гордост в гласа си – Преди два дни му се обадих да му кажа, че имам проблем с Пежото. Като дойде му заявих, че съм го излъгала и, че искам само да го видя и, представяш ли си, горката душичка направо онемя! Не знаеше какво да каже. Наистина го съжалявам, но понякога ми се иска да го унижавам до безкрайност! И знаеш ли защо го разигравам?
– Защо?
– Защото мога!
– Колко си зловеща!
– Точно в това е проблема. Чудя се как едновременно да му направя добро и да задоволя инстинктите си на хищник.
– И какво реши?
– Ами сигурна съм, че още е девствен, мисля да  го оттърва от този комплекс, обаче нямам намерение да си отворя краката пред него и да му кажа: еби! Така ще загуби уважението си към мен, пък и няма да ми бъде интересно. Заявих му, че в сряда вечер имам изненада за него. Искам да правим  секс тримата – ти, аз и той!
– Ти си луда!
– А пък ти си много задръстен. Мислех, че няма дори да се замислиш, нали художниците сте много арт и все за освободени хора минавате!
– Не че имам нещо против, стига да ти доставя удоволствие, за теб съм готов на всичко, но той дали ще се навие?
– Ще му помогнем да се навие. Напълни наргилето с хаш, да не му пробутваме наркотици директно, знам ли как може да реагира, ще го напием, ще го напушим и когато дойде момента ще започнем да се събличаме и всичко ще стане от само себе си.
– Нямам търпение да видя това шоу. И какво, ти ще му пуснеш, а аз какво да правя?
– Искам да му помогнеш да свърши върху лицето ми, след като ме е чукал, с твоята ръка!
– Мръсница!
– Ти си мръсник! Подай ми дрехите, тръгвам си, щом не ти харесва идеята, ще намеря някой друг, дето не е толкова задръстен!
– Не, не, нямам нищо против, казах ти, остани, моля те!
– Така и така си тръгвам, имам работа, ще ти се обадя в сряда, за да си определим среща, става ли?
– Става
Даниела затръшна доволна вратата зад себе си.

има 1 коментар »

  1. Пише се „..предвид“!

    Коментар от kathryn — септември 14, 2011 @ 6:11 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

