
Напоследък доста често ми се случва да водя разговори на тази тема и тъй като отношенията между мъжете и жените винаги са били обект на жив изследователски (и писателски) интерес за мен реших, че е крайно време да се изложа в писмен вид с разсъжденията си и по тази тема.
Позната ли ви е следната ситуация: Те прекарват почти цялото си свободно време заедно, споделят си всичко или по-точно тя споделя, а той слуша, доверяват си тайни един на друг. Тя го възприема като най-добрия си приятел, а той…ами…”Спрайт иска да ти каже нещо за най-добрия ти приятел”…или пък обратната ситуация: тя тайничко си пада по него, но не смее да направи първата крачка. Виждат се всеки ден и си изкарват страхотно. Тя му прави всякакви косвени намеци, но той остава сляп за тях. Просто я възприема като приятел. И чука друга. Обожава друга. Подарява цветя на друга. Говори всички тези красиви думи и прави всички тези жестове на нежност за някаква кифла, която изобщо, ама изобщо не ги заслужава.
Вие имате ли си истински приятел от противоположния пол? Защото аз имам. Няколко дори. Повечето са лесбийки, а другите изобщо не мога да ги възприема като жени. Не защото са грозни или имат мъжки черти, напротив, защото са прекалено големи пичове, израснали са изцяло в мъжка компания, разбират се по дефолт единствено с мъжете, т.е нямат жени приятелки и се сприятеляват прекалено лесно с мъжете. Толкова лесно, че са готови да пият бира с тях и да отидат веднага на мач, вместо да ги карат да ги чакат в коридора два часа, докато се гримират. И им липсва типично мъжката смелост да направят първата крачка и което е още по-лошо: чувстват се задължени да направят първата крачка, но не им стиска. А отсрещната страна просто не разбира от косвени намеци. Нека да анализираме и другата ситуация, в която срамежливата роля се пада на влюбения приятел. Много кофти е да попаднеш в категорията „приятел” на някоя жена, която харесваш. И много лесно. Това обаче означава, че шансовете връзката ви да се развие до някакво по-високо, жадувано от теб равнище, е нулева. Има само два варианта: 1) да се примириш с посредствената си роля на безполов, импотентен развеждач, компаньон и душеприказчик или 2) да не се виждате никога повече. Подобно на мъжете, жените се сприятеляват истински само с хора от противоположния пол, към които изпитват точно 0% сексуално привличане.
Където го няма сексът, само там вирее приятелството между двата пола.
Затова моите приятелки са лесбийки и „мъжки” момичета. Защото го няма сексът. Усъмня ли се поне за миг в женствеността им, нещата коренно се променят. Започвам да гледам по различен начин на тях. И приятелството отива на кино.
Къде е проблемът всъщност? Какво не се получава като хората? Защо толкова много хора страдат от този модерен проблем? Ще се опитам да дам конкретен отговор на този въпрос. Всъщност, отговорът е доста прост: Мъжете се опитват да превърнат своите приятелки в приятели, а това не се получава, защото те все пак си остават жени и обратното – жената, допуснала те до себе си само като приятел, всъщност се опитва да те превърне в нейна приятелка, с която да си споделяте всичко, да си лакирате ноктите на краката и да си говорите за връзки, а на тебе просто не ти отива тази роля, защото не си гей, а хетеросексуален мъж. Но търпиш и се примиряваш. Страдаш. Надяваш се. Ами успех, duude, никога няма да се получи, от мене да го знаеш. Ще затъваш все повече и повече в унизителната позиция на безполовия хермафродит, който трябва да я успокоява, след като я е зарязал поредният пиян мухльо. И ще си го заслужаваш това положение, защото не са ти ясни правилата на играта. Нека обобщя.
Момичета, мъжете не се интересуват от разговори за връзки. Те предпочитат да ги практикуват, вместо да ги теоретизират. Приятелка може да ви бъде само истинският гей. Неслучайно гейовете се разбират чудесно с жените. Няма го секса, нали се сещате?
Момчета, жената, която ви харесва няма да си губи времето с тричасови монолози за бившите си и настоящи гаджета. Дори напротив, ще мълчи като гъз и ще избягва тази тема на всяка цена. Не бъдете многословни. Не споделяйте много с жените. И не ги оставяйте да ви натикват там, където не ви е мястото. Ако пък вече сте сглупили достатъчно и разберете, че тя ви е лепнала отвратителния, безполов етикет „приятел”, можете да направите само едно – кажете си всичко, още в самото начало, преди да е станало прекалено късно. Захапете я за врата и я вкарайте в леглото или просто й наредете да си обира парцалките и да отива при най-добрата си приятелка, която съществува на тази планета с една единствената цел – да води шестчасови разговори, в които да анализира най-малките детайли от поведението на мъжете и да изслушва всички глупости до припадък. Вие не сте евнух, в крайна сметка.
Приятелството между мъжа и жената е невъзможно там, където съществува сексуалното привличане, дори и едностранно, дори и под формата на половин процентова, теоретическа вероятност. Ask Tisho about it.
)
P.S
Харесва ли ти “Писателският блог на Тишо”? Можеш да го подкрепиш, като си вземеш копие от новата ми книга “Душа назаем”. Така помагаш на един млад български автор да се развива, даваш пари за култура (освен за бахур), а увлекателната история е бонус от мен.
Тихомир Димитров
Щях да се съглася, може би, с всичко. Само че се сещам за една дребна подробност – може и да е невъзможно да сте “само приятели”, ако има и един грам сексуално привличане, но не е невъзможно да сте добри приятели и да има силно сексуално привличане – в такива редки случаи най-често се жените или просто заживявате заедно. Проверен факт.
Коментар от Ani — юни 11, 2007 @ 8:20 am
Има го и третия вариант. Налице е при мене. След 3 години неистово чукане и после още 3 мъчително изживяване на раздялатЪ , може би най-добрата ми приятелка е точно ТЯ. Ебането отмина, страстта отшумя, пораснах достатъчно, тя също и сега, ако си легнем заедно ще спинкаме като Хензел и Гретел :о) И е мноо готино да ви кажа.
Коментар от Freakhead — юни 11, 2007 @ 10:20 am
@Ани: Права си. Приятелството и доверието са чудесна основа, върху която може да се изгради къщата на Любовта. Но те са само началото. Като живеете заедно и си правите дечица сте малко повече от приятели, все пак
))
))
@Freakhead: Това не е трети вариант. Просто сексът между вас вече го няма. Както сам казваш: “Ебането отмина, страстта отшумя”, въпреки че малко се съмнявам, че ще си спинкате “като Хензел и Гретел”, де. Особено ако си вкарал няколко биршки преди това
Сещам се за една американска поговорка: “Покажи ми една красива жена и ще ти покажа поне един мъж, на който му е писнало да я чука”
Коментар от asktisho — юни 11, 2007 @ 12:01 pm
Zdravei Tisho,
Pozvoli mi otnovo da se vklu4a v spora
. Moje bi vse pak ima 6ans da ne umre6 ot skuka na po kafe ili na po bira s jena, ot koqto ne si sexually attracted.
Moje bi 6te te iznenadam s tvyrdenieto si, 4e jenite NE govorqt samo za vryzki i lakirane na nokti pomenjdu si
I sled kato se posmee6 zadno s neq, moje dori da se spriqtelite…
Pozdravi
Коментар от Villy — юни 11, 2007 @ 12:17 pm
Хей, а замислял ли си се за секс, като още едно удоволствие към приятелството. Наравно с пиенето на бира, хилотенето на разни простотийки и споделянето като цяло. Няма нищо лошо в това!
Коментар от Ивката — юни 11, 2007 @ 12:28 pm
Хаха, Вили това беше метафора с ноктите на краката. Може и за шефа и за службата да си говорят приятелките. Или пък за бебенца и акота, за кръщенета и за сватби, знам ли? Всъщност, много ми се иска тайнчико да присъствам на един неделен следобяд между приятелки. Подозирам, че мръснишките теми ще са много повече, отколкото в мъжките разговори, защото от футбола, Формула 1, колата, ремонта на колата и истории от работта вече почти не им остава време да си говорят за мръснишки неща, на горките пораснали момченца
)) И да, права си, че няма да умра от скука ако си пия бирата с жена, която ме привлича сексуално. През цялото време ще си мисля колко ли е разкрепостена в леглото. И дори ще се опитам да проверя. Ако мъжете не бяха настроени така – завоевателно, за което често ги обвиняват, че мислят само с долната си глава или, че са “семпли” същества, човечеството щеше да спре да се размножава, не мислиш ли?
Сещам се за една сцена от “Сибирския бръснар”: съпругата на руския цар му се скара докато той приемаше парада на завършващите офицери с малкия престолонаследник в ръка: “Никога не ме слушаш, казах ти, че малкият Миша се стряска от виковете на толкова много хора”, а той й отговори: “Ако винаги те слушах дори нямаше да имаме деца” – и продължи да козирува, приемайки парада с усмивка …:))
Коментар от asktisho — юни 11, 2007 @ 12:34 pm
Ami Tisho, neka te posvetq togava v posledniq mi razgovor s priqtelki v nedelq na po kafe- koq kyde e pytuvala, kak e izkarala tam, kak vyrvqt ne6tata v novata rabota na edno ot momi4etata, mnogo maitapi, smqh. I nito duma za myje (4estno). Za myje si govorim, kogato (ako) hodim “na lov”
.
Naistina, az li4no ne obi4am “mrysni6kite” razgovori s jeni za myje, i ne gi praktikuvam.
Slu4valo mi se e da popadna v podoben razgovor, no az samata ne spodelqm ni6to ot “spalnqta”. Nqkaksi vqrvam, 4e ne6tata, koito stavat tam, sa za dvama, ne za 3-ma, 4-ma i pr.
Za jena, koqto te privli4a sexualno, qsno. Ako oba4e tq (po nqkakva pri4ina) ne te privli4a, no e inteligentna, otvorena i zabavna, 6te umre6 li ot skuka? Az mislq, 4e ne. I sled tova moje6 da otide6 da pravi6 sex s momi4e, s koeto (moje bi) ne moje6 da ob6tuva6 tolkova svobodno.
Razbira se, 4e myjete otkrai vreme mislqt s “dolnata glava”. I az samata nqmam glupavata ambiciq da gi promenqm, o6te pove4e, 4e gi haresvam takiva, kakvito sa. Nai- malkoto taka sa po- lesni za manipulirane…
No pyk kogato sre6tna myj, koito e umen, zabaven i v negovata kompaniq se 4uvstvam dobre, no toi ne me privli4a poradi nqkakva pri4ina (naprimer kogato sym vlubena, ne moga da byda privle4ena ot drug myj), to az bih iskala da go zapazq pone kato priqtel. Za6toto cennite hora sa tvyrde malko, za da gi otpra6ta6 tolkova lesno
.
Pozdravi
Коментар от Villy — юни 11, 2007 @ 1:25 pm
ако не си попадал: Ladder Theory
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
там подробно е обяснен този проблем и е дадена рецепта за Ladder Jump (как от добро приятелство да преминем към добър секс)
Коментар от nname — юни 11, 2007 @ 2:13 pm
Не, не съм попадал. Интересно четиво, наистина.
)) “intellectualwhores” hehe
Коментар от asktisho — юни 11, 2007 @ 2:44 pm
в превод макар и непълен:
http://bglog.net/psychology/11164
Коментар от eleanor — юни 11, 2007 @ 3:01 pm
Вили,
Като съм напълно наясно с факта, че не те познавам, както и с факта, статистиката не е всичко, ще те цитирам :
.”
“No pyk kogato sre6tna myj, koito e umen, zabaven i v negovata kompaniq se 4uvstvam dobre, no toi ne me privli4a poradi nqkakva pri4ina (naprimer kogato sym vlubena, ne moga da byda privle4ena ot drug myj), to az bih iskala da go zapazq pone kato priqtel. Za6toto cennite hora sa tvyrde malko, za da gi otpra6ta6 tolkova lesno
..и ще си позволя да коментирам, разбира се от личен опит и от това, с което по някакъв начин съм успял да усетя със сетивата си – “аз бих искала да го запазя поне като приятел…(за да мога, ако ми се удаде възможност разбира се, да си легна с него, защото за мен секса не е просто чукане, а изживяване, а е хубаво да изживееш всички възможни, или поне повечето контакти с човек, който ти е крайно приятен)
Това в скобите идва от мен, но статистически погледнато всъщност аз го знам.. от някого като теб
Между другото – “Za6toto cennite hora sa tvyrde malko, za da gi otpra6ta6 tolkova lesno” уважавам те за това ти мнение
Поздрави,
Миро
Коментар от Миро — юни 11, 2007 @ 3:20 pm
и от къде идва цялото различие? защото различие определено има между възприята на двата пола…аз лично не съм чула някой мъж да обяснява как много харесва някое момиче, но само като приятелка и държи да съхрани взаимоотношенията им именно като такива…напротив, ставала съм свидетел на желание да разкараш жената от живота си, растящо правопропорционално на все по-проясняващото се чувство, че никога няма да видиш дали й отиват на очите омачканите ти чаршафи…или пък вече си я виждал там достатъчно много пъти, за да…ти писне…е, няма лошо…не можеш да обвиняваш мъжете, че не искат да виждат някоя жена, защото не им допада ролята просто на някакъв си приятел там…както и не можеш да виниш жените, че държат да съхранят приятелските си взаимоотношения с човек, на когото държат, но с когото никога не биха имали сексуални взаимоотношения…можеш само да избереш дали да останеш и да играеш отредената ти роля…но това не е твоята пиеса…
прав си, Тишо…жените може би не си говорят за последния хитов цвят за нокти на краката Пепел от рози…но дори и да бистреха проблемите за ядреното разоръжаване и как то ще повлияе на Близкоизточната криза и развитието на екстемисткия ислямизъм…на вас не би ви пукало…защото през цялото време ще си мислите какви невероятни крака имат…жалко…много жалко…
Коментар от prizdrachna — юни 11, 2007 @ 4:36 pm
Zdravei Miro,
Sam kazva6, 4e ne me poznava6- kak togava moje6 da dovur6i6 moeto izre4enie?
Radvam se 4e sam priznava6, 4e statistikata ne e vsi4ko. I tvoeto prodyljenie na moqta misyl opredeleno ne otrazqva moeto mislene i naglasa.
Li4niqt ti opit vse pak qvno ne te e sre6tal s jeni ot tipa, ot koito sym az.
V komentara si poso4ih “no toi ne me privli4a poradi nqkakva pri4ina”- tova prevedeno v prav text ozna4ava, 4e ne bih si legnala s tozi myj. “Vyzmojnost” da si legne6 s myj vinagi ima6, myjete njama nujda da gi naviva6 mnogo- mnogo(dori hi4):-)
Pyk i ponqkoga (dori za jenite) sexa si e prosto 4ukane. I ne e nujno da go pravq s nqkoi, koito smqtam za blizyk, ili priqtel- pyrviqt atraktiven myj moje da svyr6i tazi (neblagodarna i izmoritelna) rabota. V izjivqvane se prevry6ta, ako sym vlubena, koeto ne vinagi e vyzmojno:-)
Osven tova s 4ovek, koito mi e kraino priqten, moga da imam strahotni drugi izjuvqvaniq bez da imame sexualna vruzka. Za6toto tq donqkyde zadyljava. Kogato sym s myj, kogoto iskam v legloto si, az flirtuvam. I ne moga (naprimer) da teglq edna maina na nqkoi, koito me e vbesil- ne e jenstveno, nqkaksi
. Ot druga strana, ako sym s priqtel, moga.
Tova, koeto tvoq gor4iv opit ti kazva, povqrvai mi, ne e ot nqkoi kato men. Za6toto az ne obi4am da zablujdavam sebe si. Nito pyk ostanalite hora okolo men.
I 6tom si syglasen s mnenieto mi za cennite hora, kaji mi- kakyv e na4ina da zapazq interesen myj kato priqtel, bez da spq s nego? Imam li 6ans, ili trqbva da izbiram- da go 4ukam, ili da go zagubq?
Pozdravi
Villy
Коментар от Villy — юни 11, 2007 @ 4:40 pm
Вили, някак не звучи добре това, написаното от теб! Това, че въпросният Миро, съвсем миротворно те репликира не го превръща автоматично в твой опонент за феминистични спорове! А и ти си вадиш изводи за него като цяло и за това с какви, виждаш ли жени, е натрупал жизнения си опит! Не му адвокатствам, но зад думите ти прозира невероятното самочувствие на “винаги правата”. И не е лошо да поясниш какъв точно тип жена си, защото много активно го рекламираш. Ако с приятелките ти продължавате да си водите вашите “смислени” разговори – защо не вземете да се научите как да пишете на български език, а не на тази отвратителна шльокавица?
Коментар от Ивката — юни 11, 2007 @ 5:50 pm
@ prizdra4na: можеш да останеш да играеш клоунската второстепенна роля на безполов приятел в нейната пиеса само ако си душевен мазохист, влюбен в униженията. Ако си достоен и силен човек, ако обичаш достатъчно много себе си, просто си длъжен да си тръгнеш. Веднага, след като си разбрал, че не могат да те оценят подобаващо. Личният ти опит може да показва, че такива мъже няма, но това е само защото все още не си се влюбвала фатално в мъж, който да има по-красива (по-умна, по-интерсна, по-забавна, по-богата, с по-дълги крака) приятелка/жена от теб. И да те използва за душевен отдушник, докато подарява цветя на нея. И прави всички онези мили жестове на нежност и внимание за другата, която по никакъв начин не ги заслужава. Дано и никога да не разбереш, де. Не ти мисля лошото, все пак.
@ Вили: практиката и всичко написано дотук показва, че нямаш шанс. Освен ако не е гей, роднина, влюбен в друга, не мисли, че си грозна или просто ако не е, с извинение за отвратителния, но много правилен епитет – страхлив и неуверен в себе си “путьо”. А на тебе не ти трябва да дружиш с подобно мекотело, нали? За какво ти е такъв мъж, дори като приятел?
Коментар от asktisho — юни 11, 2007 @ 5:58 pm
Ivka, pyrvo iskam da poqsnq, 4e pi6a ot slujebniq si komputyr v 4ujbina, i po razbiraemi pri4ini ne moga da mu instaliram kirilica. Taka 4e, nadqvam se, 6te mi prosti6 za “шльокавица”-ta, koqto, trqbva da znae6, ne vinagi e priznak na niska inteligentnost.
A sega po vyprosa- az sy6to syvsem mirotvorno otgovarqm na Miro. Za6toto ako se vyrne6 i pro4ete6 otnovo komentara mu, 6te vidi6, 4e toi si vadi izvodi za men ot sobstveniq si (negov) jiznen opit. Dovyr6va izre4enieto mi vyz osnova na opita si s nqkoi kato men- po negovi dumi. Samo 4e v slu4aq toi ne me poznava, i tozi nqkoi kato men moje da e nqkoi vsy6tnost syvsem razli4en ot men.
Kolkoto do poqsnenieto, koeto iska6, otnosno kakyv tip sym az, eto go- izvadeno ot predniq mi komentar- “Za6toto az ne obi4am da zablujdavam sebe si. Nito pyk ostanalite hora okolo men.”. Tova imah predvid. Ne tova, koeto ti si razbrala- 4e se mislq za ne6to pove4e ot ostanalite hora. Prosto za6titavam poziciqta si, na4ina si na mislene i otno6enieto si kym protivopolojnoq pol.
Pozdravi
Villy
Коментар от Villy — юни 11, 2007 @ 6:12 pm
И, о да, щях да забравя нещо много важно: да заявиш на един мъж, че не те привлича сексуално е все едно един мъж да ти каже, че си грозна/стара/дебела. Дори и да не си – ще се засегнеш много. Дори и да не му е минавало през ума да ти гледа цвета на очите върху измачканите си чаршафи (хехе, как го измисли това, кефиш ме) – ще го обидиш много.
Въобще, забелязвам една неприятна тенденция – убедени в своето нравствено превъзходство, все повече жени започват да разглеждат мъжете като плиткоумни маймунки, които по цял ден се пипат за оная работа, висят от клона и си мислят само за секс. А всъщност една маймуна не може да построи космически кораб, нали? Не всичко е секс, дами. И не, ние не живеем с едничката цел в живота да ви бръкнем в гащичките. Дори понякога мачът в неделя вечер е по-важен от вашите прекрасни, дълги крака. Понякога имаме и по-важни проблеми на главата – като например да управляваме държави или да придвижваме огромни парични потоци по земното кълбо. Изобщо не е хубаво да подценявате толкова много мъжете. За вас не е хубаво…
Коментар от asktisho — юни 11, 2007 @ 6:19 pm
“… по-красива, по-умна, по-интерсна, по-забавна, по-богата, с по-дълги крака… И прави всички онези мили жестове на нежност и внимание за другата, която по никакъв начин не ги заслужава.”
Не ги заслужава? В бързината си сбъркал нещо, или аз не те разбирам?
Коментар от Станислав — юни 11, 2007 @ 6:20 pm
[...] в: Uncategorized — Ивката @ 5:24 pm Провокирана от Тишо и по-скоро от една негова коментаторка се замислих… [...]
Pingback от Акъл - море, глава - шамандура! « На Ивката блогчето — юни 11, 2007 @ 6:25 pm
Не го заслужава според критерия и ценностната система на нещастно влюбената приятелка-душеприказчик. prizdrachna не е виждала такъв случай, но аз съм виждал. В първо лице единствено число.
Коментар от asktisho — юни 11, 2007 @ 6:25 pm
Сега схванах
Коментар от Станислав — юни 11, 2007 @ 6:27 pm
Хех,
Вили
Най-малко съм искал да предизвикам спор за нещо толкова обширно и същевременно толкова простичко. Единственото, за което бих искал да те поправя е това, че опита ми в никакъв случай не е горчив.
Кой ги няма. Съвсем накратко – независимо какви сме – повечето пътища някак си стигат до секс. Секса е комуникация мацка, освен всичко друго. Партниране. Компания. Споделяне. Като на чашка, като на кафе, като на маса… Като всяко друго нещо, което двама души могат да вършат, стига да им харесва. За да продължа нататък трябва да опиша себе си, приоритетите си, ценностната си система, “добро” и “лошо” според моите представи и т.н., което няма да стане
За съжаление обаче, след секс много неща се променят и тогава вече се изисква майсторство – да продължиш отношенията си с този човек, без да започне друго, ако, разбира се, не го искате.
Което не значи, разбира се, че не съм имал моменти, които искам да забравя
Всеки що-годе нормален човек може да каже много по въпроса и се съмнявам, че някой ще сбърка, затова наистина няма нужда от спор, но моето мнение за пореден път съвпада с това на Тишо почти изцяло – ако двама души от различен пол са “прост приятели”, без да са се опитали да имат секс един с друг в някакъв момент, то значи нещо някъде куца.
Миро
Коментар от Миро — юни 11, 2007 @ 7:20 pm
бих искала предварително да се извиня за неприлично дългия пост…
“Ако си достоен и силен човек, ако обичаш достатъчно много себе си, просто си длъжен да си тръгнеш. Веднага, след като си разбрал, че не могат да те оценят подобаващо.”
ехехех…колко удобно е да делиш хората на такива, които ме харесват и такива, които нямат вкус…
а и не разбрах кога точно мъжете пренебрегвате нас заради, цитирам, по-красива, по-умна, по-интерсна, по-забавна, по-богата, с по-дълги крака жена, а ние сме неспособни да ви оценим заради някакви си неандерталци с животинско излъчване, миришещи на пот и бира…
доста жалко е да не можеш да се примириш с факта, че има и по от теб…въпреки че дори не е въпрос на по, а на това, че жабата за едни, е принц/принцеса за други…и слава Богу, защото иначе всички щяхме да харесваме едно и също, което е неприятно по очевидни причини…
гроздето е кисело не е добра житейска философия…да, може би няма да ми е приятно да въздишам по моя почти-приятел, докато той прави всички онези невероятни неща за друга…но във всеки случай не бих си казала колко е глупав, че не ме оценява…защото не страдам от комплекса, че всички трябва да ме харесват…а ако не ме…ами знаеш ли…причината е само и изключително у мен…а не у неговия лош вкус…
всичко в този живот е въпрос на избор, а аз уважавам чуждия…
още нещо…не мисля, че фактът, че мислите само или основно за секс, ви превръща в чудовища…и аз мисля за секс…и то много…и аз имам нужда от него…доста често…и не ме е срам да го призная и да го търся…но има хора, с които мога да правя животински разбиващ секс и такива, с които искам просто да разговарям, защото няма флуиди и никога няма да ги има…за жалост рядко откриваме всичко у един и същи човек…но така се делят при мен хората – или има тръпка или не…тези с които нямам не се превръщат в престъпници…
а за мъжете…жените се делят на обекти, които и привличат и…несъществуващи в нашето мъжко биомолекулярно поле…
мен пък знаете ли кое ме дразни..не ме питате, но аз ще си кажа…когато установя с някого приятелски контакт и, разбира се, не съм сляпа за признаците, че той е привлечен от мен…готиното му държание, готовността да ми помага и желанието да си пие бирата с мен….не знам защо у мен се поражда мисълта, че той ме харесва И като човек, че му допада да си общува с мен, а не просто изслушва с умело прикрита досата умните ми разсъждения за живота (о, да! понякога имам такива…), фантазирайки както вече споменах, но ще използвам друга метафора, как биха изглеждали дрешките ми разхвърляни по пода на стаята му…и когато разбере, че прожектират друг филм, ме отсвирва от живота си и започва чудесно да си живее и без мен…ами не! иска ми се да се заблуждавам, че ме харесва заради това което съм отвътре и ще му липсват задълбочените ни разговори и разхвърляните купчини смях…така, че заблудата е повсеместна…той се лъже, че виждам в него повече от приятелче, аз се лъжа, че може да види в мен повече от чифт крачета…
Миро, каквото и майсторство и изобретателност да проявиш, нещата за добро или лошо винаги СЕ променят…когато има секс, когато няма…те търпят някакво развитие..защо според теб не е възможно двама души от противоположен пол, които общуват с удоволствие и се харесват все повече и повече, да останат за дълго заключени в рамките на онлайн комуникацията…те трябва да се срещнат, за да разбият или затвърдят натрупващите се с бясна бързина очаквания…
на живо е същото…връзките се развиват, изчерпват, спадове, кулминации…дори да имате връзка тип “приятелчета за секс”, тя пак не може да трае до безкрай…
сексът…той променя всичко…липсата му…още повече…
Коментар от prizdrachna — юни 11, 2007 @ 9:12 pm
нам мен пък ми се е случвало да имам такива приятелства.
Коментар от lyd — юни 11, 2007 @ 10:39 pm
какви такива…луд говори, че си момче…блогът ти – че си момиче…какво си? питам с чисто изследователска цел, за да разбера какви са “такивата” приятелства…
Коментар от prizdrachna — юни 11, 2007 @ 10:48 pm
@ prizdrachna: lyd е съкращение от “lydia”, образ такъв
) Виж сега, има нещо доста фашистко в типичното женско схващане: “ти си изключителен човек, страхотен приятел и за награда, че си толкова готин няма да получиш секс”. С риск да се повторя, да кажеш на един мъж, че не те привлича сексуално е все едно някой мъж да ти заяви в лицето, че си стара/грозна/дебела. Дори и да не си, ще се засегнеш. Просто е debasing – много хубава английска думичка. И на този човек повече няма да му е интересно да слуша “умните ти разсъждения за живота”, защото ще бъде унижен, няма да ги има “разпилените купчини смях”, защото унижените хора не могат да се усмихват. И освен да му видиш гърба, друго не знам какво можеш да очакваш, освен ако не е душевен мазохист, разбира се. Може да ти е малко трудно да схванеш тази простичка житейска истина, но в математиката има аксиоми, които не се нуждаят от доказване и винаги са верни. В живота също. Това е една от тях.
))
Прави ми впечатление, че говориш прекалено много за секс. Всяка втора дума в коментарите ти е “секс”, “разпилени дрешки”, “чукане”, “намачкани чаршафи”, “чифт карчета” и нам още кво. Знаеш какво казват за хората, които говорят прекалено много за секс, нали? И щом ги има хората, с които можеш да правиш “животински разбиващ секс”, ами споделяй с тях. Защо са ти други? И какво по-нормално от това да споделяш най-съкровените си тайни именно с мъжа, който си допуснала най-близко до себе си? А не с някакъв познат, който държиш на почтителна дистанция.
“Задълбочените философски разговори” на мен ми влизат най-добре с цигарката в леглото, върху омачканите чаршафи, след третия оргазъм.
Ако искаш да се сближиш истински с някой човек, да ти стане истински приятел, обикновено не поставяш бариери между теб и него. Няма го “харесвам те дотук”. Бариерите и условностите разделят хората, а не ги събират. Мен лично много ме дразнят жените, които започват нервно да се оправдават, че не искат да те чукат, още преди дори да е станало дума за секс. Все едно, че ще ги колиш, а няма да им доставяш удоволствие. “Леле майко!”
Приятелството и доверието са абсолютно необходима основа, върху която да изградиш една красива връзка. Но основата е само началото. За да има къде да се скриеш, когато завалят житейските бури, ти трябват стени и покрив. Основата сама по себе си не върши никаква работа. Ще останеш под дъжда и ще подгизнеш. И е малко егоистично да си поддържаш едно мъжленце само за да си споделяш с него, а друго (или няколко други), за да си ги чукаш и е по детски наивно да си мислиш, че всички те ще пляскат с ръчички и ще са доволни от това положение на нещата, от ролите, които си им раздала. Истинските мъже не позволяват да им се случват такива неща. Но ти пък може да не харесваш истински мъже. Може да харесваш да си заобиколена само с “безопасни” мамини синчета, “дечковци” и мекушави “путьовци”, знам ли? Те не хапят. С тях е по-лесничко да бъдеш добър режисьор. Благодаря ти за неприлично дългия пост. Peace
Коментар от asktisho — юни 12, 2007 @ 12:01 am
…добре…мноого добре…да беше обърнал внимание и “тръпка” колко често споменавам…щеше тогава да разбереш повече…а на мен ми прави впечатление, че ти прекалено много говориш за истинските мъже – как се държат, какво позволяват и какво не, кога си поглеждат часовника и установяват, че е време да си тръгнат, защото твърде много са се застояли на алеята на унижените пичове…чел си май от наръчника на истинския мъж кои са задължителните белези на мачото…може да има лезбийки за приятелки, но не и готини хетеро жени със самочувствие…
сексът може да е голямо удоволствие, а може и да е най-отвращаващото нещо на света, когато е с някого, който не те привлича…
ами не, щом така поставяш въпроса, не харесвам истински мъже…такива, които търсят вината в мен, че не ги харесвам, а не във себе си…такива, чието самочувствие не се гради на собствената им трезва преценка за себе си, а съм им нужна аз и всички останали жени да им инжектират self-confidence..представата за чиито ласки наистина ме кара да се чувствам като на заколение…защото с риск да повторя тази така омразна за теб дума
въпрос! а ако не мога да споделям точно с този, с когото имам огнена тръпка? ако този, с когото изгарям, ме вбесява до лудост…и точно това е най-хубавото…но неее….разбира се…ние жените сме глупави..падаме си по лошите, по тези, които ни изкарват извън релси и не ни заслужават…и това аксиома, нали, Тишо…имаше един хубав стар виц, че жените са по-практични (да не кажа по-умни, защото целта ми не е, пази Боже, да разпалвам сексистки войни…) от мъжете, защото не сте чували за жена, която се е омъжила заради някого, само защото има хубави крака (и пак тия крака бе начиии…мирише на фетишизъм вече…)…какво искам да кажа ли…ами имаме новина, както казва Бареков, мъжкият еквивалент на женския фашизъм се нарича “леле, толкова си умна и невероятна и анти-повърхностна и готвиш пиле фрикасе точно като майка ми, но защо ли продължавам да искам неистово да чукам русото маце с големите очи…” е, не е гот нали…не, не горното…не е гот да се опитвате да ни превърнете в безволеви същества, които като кучетата на Павлов да са развили рефлекс при осъществяването на първата среща, да са готови за режим “повече от приятелство”…една среща не значи нищо…втора среща…също…защото има много много други индикации, крещящи “не те възприемам така”…
ПС…не бях ли достатъчно ясна, когато казах, че критичното мнение на мъж не е за мен края на земния ми път, тъй като не ми е основен стремеж в живота всички да ме харесват, а и има други неща/хора/постижения, които да ми вдигат мнението за себе си…просто е несериозно да твърдиш, че искаш да получиш одобрение в сексуално измерение от всяка, защото иначе видиш ли, ще ти падне самочувствието или пък че утре като дойде някой сдухан тип и ми каже виж се колко си дебела и аз ще изпадна в тежка депресия…ааа да, и не бих разкарала някого само защото си позволява мерзостта да не съм му тръпка – нещо, което не се заповядва на сърцето…
разбирам, че ви е лесничко на мъжете да разделите жените на две семпли категории и да ги местите като пешки от едната в другата…еднопосочно, разбира се…
само че на мен ми харесва хората да имат различни роли в живота ми…роли, които те сами са си заслужили, а не съм им раздала аз безапелационно…
ПС…боже, боже…чета и не вярвам колко съм зла…извинявам се, но аз и каната кафе четем за осми път за значението на паралингвистичните фактори, което би накарало и най-миролюбивия човек да се боядиса в цветовете на войната от дребен повод…
и втори пост скриптум…ако не искаш да говоря за секс, напиши есе за миграцията на червеношийките или вноса на грейпфрути от тунис…тогава няма и дума на подобна тематика да отворя…обещавам!!!
Коментар от prizdrachna — юни 12, 2007 @ 1:04 am
Много типично. Обратната постановка, обаче, не е реална. Нещата не са симетрични както в твоя модел и причината е в една много съществена разлика между мъжете и жените – мъжът оценява сексуално една жена и на базата на това изпитва или не привличане в рамките на няколко секунди след като я види; при жените не е така. Най-доброто, което можеш да очакваш от жената след първоначалния контакт е да бъде леко заинтересувана/любопитна. Тази заинтересуваност може постепенно да прерастне в (изключително силно) привличане – но само ако мъжът активно го доведе до там. Затова и жените никога не предприемат първите стъпки – това е наша работа.
И между другото, убеден ли си в това, което пишеш -
– това са последните неща, които биха намалили сексуалното привличане у мен, както и у повечето мъже, които познавам.
Коментар от Димитри — юни 12, 2007 @ 1:14 am
@ prizdrachna: Не, още не съм го чел целия наръчник на истинския мъж, защото в момента го пиша…:))) Хората, които търсят в себе си вината за действията или бездействията на някой друг се превръщат в комплексари. Децата в щатите ги учат и възпитават от малки, че като пораснеш трябва да станеш президент – да си Първия, най-добрия, да вярваш в себе си. И мен са ме възпитавали така. Може би е предимство, че не прекарах цялото си детство в България. Толкова много смачкани и подтинсати хора без самочувствие са израснали тук…това е тъжно. И изобщо не ми е необходим някой да ми “отрезвява” представата за самия мен, защото, да – има други “неща/хора/постижения, които да ми вдигат мнението за себе си.” Предпочитам за тях да отделям времето си. По-приятно е някак си. Отрезвяващите фактори, ами че цялата ни банална действителност е отрезвяваща. Не ща повече горчица върху фрикасето, мерси. (и, о да, бас хващам, че бия майка ти по готвене на фрикасе
))- не е ли това поредното доказателство колко себичен и самовлюбен егоист съм? На всичкото отгоре и перфектен готвач? Ебати надувката! Еми да ме извинява всеки, който смята, че е по-cool да наблюдаваш върховете на обувките си, вместо небесата…
) Така ли, аджеба, постъпват “готините хетеро жени със самочувствие”?
) Щото ако по този начин ще да са подредени техните прироритети, сякаш не ща да имам връзка с готина хетеросексуална жена със самочувствие. И ако първата…втората…третата ти среща с някой мъж трябва да бъдат крещящи индикации за това, че не го “възприемаш така”, май няма нужда от четвърта. Освен това, мъжете не са телепати и само обърканият женски мозък може да си внуши, че някой друг възприема негласните му, мислени послания. Хората се различават от животните по това, че общуват най-пълноценно с членоразделна реч, а не с езика на тялото, с ултразвук като китовете или с някакъв друг паралингвистичен фактор. Малко е жалко, че само кафеварката прави компания на една готина хетеро жена със самочувствие в 1:04 през нощта, не мислиш ли? What a waste! Препоръчвам ти да я замениш трайно с онзи, с когото имаш огнена връзка, с който изгаряш, ама с който не можеш да споделяш нищо, защото точно това му е готиното…?! (wtf?!) Възприеми го като “приятелски” съвет.
“а ако не мога да споделям точно с този, с когото имам огнена тръпка? ако този, с когото изгарям, ме вбесява до лудост…и точно това е най-хубавото” е, ами че това си е чиста шизофрения, бе
@ Димитри: убеден съм във всичко, което пиша, duude, не си ли личи?
Коментар от asktisho — юни 12, 2007 @ 1:46 am
… доста е интересно тук…възможно ли е приятелството между мъжа и жената … ДА! Възможно е, дори и да има сексуално привличане.Зрелостта в мисленето, изповядваната ценностна система са все предпоставки това приятелство да съществува и да пребъде години наред…
Коментар от kariya — юни 12, 2007 @ 3:02 am
Може и да си, но това не го прави вярно.
Коментар от Димитри — юни 12, 2007 @ 3:17 am
@kariyaИнтересна дискусийка се получи, да. Благодаря, че се включи, но след като толкова много думи бяха изписани по-горе и толкова много хора дадоха толкова много примери в доказателство на противното, твърдението ти: “да, възможно е!” малко ми виси във въздуха… Обоснови се, плийз. Дай ми доказателства, защото не вярвам. И не съм само аз. Ясно стана, че илюзията за възможното приятелство между двата пола съществува само в женската психика и съзнание. И то с много изключения. И аз не отричам приятелството между двата пола по принцип – приятели могат да бъдат гаджета, съпрузи, братовчеди, брат и сестра, майка и син, баща и дъщеря, мъже и лесбийки, гейове и жени, напълно индефернтни един към друг в сексуално отношение индивиди от двата пола. Но силно аргументирано и смело смея да твърдя, че “Приятелството между мъжа и жената е невъзможно там, където съществува сексуалното привличане, дори и едностранно, дори и под формата на половин процентова, теоретическа вероятност.” Защото когато в приятелските отношения се намеси сексът, той винаги заема по-високо, приоритетно място и прецаква приятелството. Все пак, инстинктът за размножаване е фундаментален, базов човешки инстинкт, а “инстинкт за сприятеляване” просто няма. Човек не може да върви срещу законите природата. Въпреки зрелостта в мисленето си.
)). Култивирано момче си, просто имаме различен житейски опит. И аз съм малко по-обстоятелствен от теб. Това е всичко.
@ Димитри: липсата на конструктивни аргументи зад един ред текст-констатация, противопоставен срещу двеста реда подробни и логични разсъждения, наблюдения и примери от практиката изобщо не ми действат убедително. Предполагам, че просто не ти се е случвало да срещнеш жени, които да са толкова мъжки момичета, че чак да не е останало нищо женско, или по-добре да кажа “женствено” в тях, та да ти се иска да ги чукаш. И това са перфектните женски приятелки, ако питаш мен. Защото в отношенията ви няма нищо извратено. Никой не храни по-дълбоки чувства / надежди от другия. Няма излъгани мечти. Пиете си биришката, гледате си мача и ви е гот заедно. И не, не би я чукал за нищо на света, освен ако не си от онзи тип мъже, които са готови да “качат на кантара” всичко що носи пола. Има един тираджийски лаф: “който много подбира, от чекии умира”. Ама като гледам нещата, които пишеш, не ми приличаш на тираджия
Коментар от asktisho — юни 12, 2007 @ 3:25 am
Шопен и Жорж Санд – класика! Или ще кажеш друга епоха, различни нрави, някъде там в миналото. Инстинкти. Какво е инстинкта? Първичното в нас. Рефлекси – придобиваме ги след раждането. Приятелство – някой е назовал дадено действие, взаимоотношение между хора. А онова, което съществува между двама човека били те мъж и жена – извън любовта? Да го наречем приятелство защото за това става реч. За мен това е стремеж към дадена душевност, усет към другия, протегната ръка и даден ответ, нещо необяснимо и въпреки това го има, а може би и за това и съществува. Започнем ли да го обясняваме може би ще изчезне. Не се замисляш, оглеждаш се в другия, дори и да те привлича сексуално не смееш и да си помислиш…
Коментар от kariya — юни 12, 2007 @ 3:48 am
Смееш. Ако си достатъчно смел, наясно си със себе си, носиш отговорност за постъпките си и не изпитваш вина, защото искаш за себе си само най-доброто. Любовта е много по-дълбока форма на духовна близост между мъжа и жената и в сравнение с нея, приятелството е само жалък компромис. Не бих сменил едното за другото. А в любовта има много, много секс. И дечица, и акота и строене на къщичка заедно, дори. Най-лошото е, че когато се натикваш в живота на един човек най-често не знаеш дали мястото ти изобщо е там. И ако разбереш, че чувствата, които изпитваш са едностранни, по-добре да се махнеш навреме, за да няма сърдити. Другият може и да не заслужава любовта ти, но това не означава автоматично, че заслужава да го мразиш. Или пък, че заслужава приятелството ти, което би било крайно мъчително за теб. Просто продължаваш по пътя си и търсиш “своя човек” някъде другаде. И ако ти имаш толкова близък и отдаден приятел-мъж, с който се привличате сексуално, защо си губите времето, а не вземете да си изживеете живота заедно? Или само единият се оглежда в другия, май…Мисля, че няма какво повече да добавя по въпроса…
Коментар от asktisho — юни 12, 2007 @ 4:10 am
да и приятелството между тираджия и бираджия да е илюзия…както загубата на женственост така и липсата на мъжественост могат и да са предпоставка за приятелство, защото видите ли няма сексуално привличане…но това е много едностранчиво…не приемам безусловно наличието/липсата на едното да предопределя другото…напротив заставам зад тезата интелект с/у първичен инстинкт…и ако е имало приятелство и след това сексуалността надделее сексът прецака приятелството, какво приятелството ще умре ли, къде ще отиде то?; не смятам, че се замества, не би трябвало, но пак си зависи от индивидите…или излиза, че се приближаваме до безмислещите същества…е да то нашата женска психика…и мъжките момичета, могат да бъдат адски женствени…
Коментар от kariya — юни 12, 2007 @ 4:15 am
…е има мъже и мъже…и пак се опитваме да даваме обяснения за необяснимото – дефиниция за любовта няма…говорим за приятелство и секс…кога го има едното и кога го няма другото…вглеждайки се в другия търсиш да намериш себе си – човешкото същество…
Коментар от kariya — юни 12, 2007 @ 4:29 am
Сексуалното привличане може да прецака приятелството само ако е едностранно, ако е взаимно, изтриха ми се пръстовите отпечатъци да го пиша това вече – приятелството няма да изчезне, ще се превърне в основа, върху която можеш да градиш любовта, или една стабилна връзка, да речем. Що се отнася до твоята битка интелект vs първичен инстинкт, мисля, че интелектът е обречен. За справка: обърни внимание какво е съотношението на интелигентните хора по света, спрямо тези, които се размножават като зайци без да мислят. И си задай въпроса: може ли човекът да бъде по-интелигтентен от Програмиста, който е закодитал първичните инстинкти в него.
Коментар от asktisho — юни 12, 2007 @ 4:38 am
Може и да не съм срещал – чета описанието ти, ето го пак:
И с него идентифицирам много жени, които познавам – ако имаш предвид нещо различно, не го виждам споменато.
Нито едно от тези качества не може да ме отблъсне (сексуално) от тях – точно обратното – ако поначало ме привличат физически, това че характерите ни са така съвместими може само да ги направи по-желани от мен като партньори.
Можеш ли да изпиташ чисто физическо привличане ако видиш една жена само на снимка? Или ти е необходимо първо да видиш как се държи и разговаря? Ако е второто, тогава ти си различен от всички мъже, които познавам (а и повечето мъже изобщо, за което свидетелстват мащабите на индустрията с еротични списания).
Коментар от Димитри — юни 12, 2007 @ 4:49 am
Здравейте, както виждам се е заформила поредната гигантска дискусия. Съгласен съм с Тихомир – приятелството между мъж и жена без сексуален подтекст е огромна рядкост. Имам жени приятелки – две на брой, с едната аз исках да спя, тя не искаше, другата, тя искаше, аз не исках. Какво да ви кажа, с едната/първата/ все още сме приятели, но нещата нещо охладняха. Позната история.
Коментар от Koronal — юни 12, 2007 @ 8:19 am
…интелект и интелигентност не са равнозначни…може би срещаме дълго време неподходящите хора докато срещнем подходящия, говоря за каквото и да е било в нашите взаимоотношения на този свят…и всеки в своя микросвят е преоткрил разковничетата обаче те да се окажат неприложими в твоя, в на другия, третия и т.н. микросветове…за това, че май няма формула за вглеждането ни един в друг…
Коментар от kariya — юни 12, 2007 @ 9:27 am
Време е и самурая да си каже тежката дума. Може и да се чукате така по приятелски – в 2 от 5 случая нямахме проблеми и сме си добри приятели, е верно, че не е 50/50 ама аз не съм едеален:)нито мацките. Това първо.
Второ, деца тая тема ми се вижда малко вирусна – съдя по броя на коментарите. Първия ден 2 коментара, втория 4, третия 20, четвъртия 40.. нека некой да си направи редицата. Ако продължаваме така ще забравим вечните човешки теми за топлотата на шкембе чорбата и за Големия взрив. За дядо Вазов и неговите камериерки. Всеки поне веднъж се е чукал с приятел/ка. Поне веднъж е прецаквал разни отношения и поне веднъж ги е оправял. Тва е положението. Дайте сега искам да чуя ако двама приятели мъже така небрежно се треснат събота вечер – пак ли ще са приятели, или… или пък учителка по пиано и нейната ученичка, или леля Марче и нейният санбернар? Прекалено ли е малко? Е тогава почакайте да дойде Стефан д-р Чолаков от Швериже.
Коментар от samurai jack — юни 12, 2007 @ 10:22 am
…хей хора, ама нямате ли съмнение в това което пишете, толкова убедително звучите, че може и някой да Ви повярва…да ама не…
Коментар от kariya — юни 12, 2007 @ 10:49 am
Категоризацията е майка на предразсъдъците
Предразсъдъците са оръжието на глупака.
Не знам дали автора се има за глупак, но учтиво му препоръчвам да си откапанчи коня. Все пък нещо да ми подсказва, че талантливата му натура може да “се изложи” в нещо по-добро от “ах, мъжете, ах, жените, ах, секса”. Единственото обяснение за това как един мъж мисли само и изключително как да прелъсти всяка жена, с която се сближи и спрямо която (о, ужас) проявява благородната жертва да я изслушва, е че всъщност въпросният джентълмен е доста самотен и незадоволен в критично състояние. Извън това няма никаква психологическа, физиологическа, телеологическа причина един мъж да намира повече верни приятели сред своя, отколкото сред “отсрещния” пол.
Само андрогинизацията значи може да спаси едно двуполово приятелстчо, ха? Бреей ! Пич, след като си такъв сексуален звяр и не можеш да заговориш жена без вече автоматично да я събличаш в чутурата си, би ли ми обяснил с какви нечовешки усилия издържаш комуникацията със сестра си, майка си, втората си братовчедка…И тях ли трябва да ги изслушваме с досада да си кажат всички клиширани реплики, та най-сетне да им го забучим в ъгъла ?… Ми не, имаш си спирачки. Знаеш че ако има гуши-муши със сестричката ще имаш най-накрая шанс за пълноценен редовен секс, но пък няма да ти е вече чак толко сестра, нали ?…И кухата ти кратунъ изчислява на някакво подсъзнателно ниво, че а дано да е по-добре да имаш сестра, отколкото две празнения в повече.
Същото е и в едно двуполово приятелство. Направил си съзнателния избор да жертваш оргазма за нещо по-ценно и дълготрайно – близка душа, подкрепа в тежък момент, внимателен събеседник. И знаеш, че и след сто гаджета пак ще можеш да разчиташ на този човек. И знаеш, че и той те вижда по този начин.
Искрено пожелавам на автора някой ден да има такова приятелство.
Коментар от prester_john — юни 12, 2007 @ 1:20 pm
@prester_john
Пич… Нападайки Тишо със словесен поток, от който могат да се направят доста изводи, някои от които – абсолютно верни, нападаш всички, които споделят мнението му в някакви рамки. Нямам време да защитавам себе си, но с интерес ще прочета отговора към теб.
rgds,
Miro
Коментар от Миро — юни 12, 2007 @ 2:41 pm
…мисля, че всеки бе честен към себе си в коментарите, както и автора, но някои неща, дори и да са истина са в разрез както с добрия тон така и с поносимото поведение, да не казвам добрите нрави…също така мисля, че Тихомир ни поднесе една провокация и дълбоко в себе си вярва в истини обратни на тези, които изповяда и най-малко той заслужава такива нападки и остроумия…
Коментар от kariya — юни 12, 2007 @ 3:05 pm
pester_john, излагаш се. Вземи си хапчетата. Успокой се. Дишай….сега е по-добре. Така.
Харесва ми, че се опитваш да ме провокираш (говорейки си за провокации, нали, kariya), но с бедния ти речник и с толкова много цинизми просто няма как да стане, човече. Не ми е интересно, разбираш ли? Ако искам да споря с копанари ще отида в някое село, на къра. Да подишам малко чист въздух поне. Да си изцапам ботушите с кравешка тор. Дребните неща от живота… Освен това нямам сестра. А ти повече няма да можеш да коментираш в този блог. Fuck off!
Коментар от asktisho — юни 12, 2007 @ 3:34 pm
…наистина темата отиде твърде далече…от нещо съкровенно се превърна в твърде банално… и обидно меко казано…и всеки дължи извинение …
Коментар от kariya — юни 12, 2007 @ 4:05 pm
Мисля, че доста се отклонихте от темата и скоро няма да намерите верния отговор. Двама души които не гледат в една посока, не вървят рамо до рамо, нямат общи цели, рано или късно се разделят………., дори да са си мислили, че са много добри приятели
Коментар от Nuntu — юни 12, 2007 @ 4:16 pm
Ох, не мога да се насиля да изчета всички коментари. Стигнах до “неприлично дългия” и се отказах.
По дискутирания от край време въпрос: Да, може да има приятелство между мъж и жена. Какво ви притеснява сексуалното желание само не разбирам? Мъжете мислят за секс почти през цялото време. Това не означава, че трябва да го правят през цялото време. Какво пречи да има едно момче сексуално желание към едно момиче и въпреки всичко да е неин приятел? В края на краищата всеки е наясно, че не може да изчука всяко момиче на този свят. Какво пречи да си спи с гаджето и да си има приятелки, с които да си говори и с които да се забавлява, без да има секс? Забележете…не казвам да няма сексуални мераци, а да няма секс. Имам приятели момчета и този факт не се променя от факта, че те може би понякога си представят как ли ще съм без дрехи, каква ли съм в леглото и т.н., защото сексът не е единственото интересно нещо на този свят.Дори бих казала, че би трябвало да е най-безинтересното, при положение, че е най-естественото и най-практикуваното занимание. Та до ден днешен не мога да разбера с какво сексуалния нагон на момчетата и факта, че има някакво желание от тяхна страна би попречило на едно приятелство?
Коментар от chinuk — юни 12, 2007 @ 4:30 pm
chinuk, това е просто защото си на естроген, а не на тестостерон. Тестостеронът прави секса много интересно занимание, повярвай ми. Както казваше химичката в училище, всичко е химия! И нали се сещаш, “Спрайт иска да ти каже нещо за най-добрия ти приятел”. Think about it. Ако един ден, ей така за експеримента, решиш да се съблечеш чисто гола пред твоите мъжки приятели, когато сте само двамата с един от тях, как ли ще реагират: 1) Ще ти откажат, защото искат на всяка цена да запазят нежното си приятелство с теб и не биха позволили на някакъв си секс да развали всичко това, което споделяте помежду си като приятели или 2) ще предпочетат да правят секс с теб. Как мислиш?
Коментар от asktisho — юни 12, 2007 @ 4:43 pm
pester_john – всеки сам трябва да си даде сметка, кое е наистина важно и да го постави на преден план, без да изпитва угризения за решенията си – който и да си вече нямаш право на коментар …но темата наистина доста се отклони … а Тишо наистина е бесен без да има за какво…с последния коментар 48. съм съгласна напълно…а за себе си очаквах нещо по-красиво и пълноценно, но не би…извинявам се заради очакванията си…не се получи, а друг път няма да има!!!
Коментар от kariya — юни 12, 2007 @ 4:52 pm
В крайна сметка защо е толкова необходимо да има приятелство между мъжа и жената, хората са устроени да си помагат, когато имат нужда, чисто човешки. Взаимоотношенията мъж-жена са достатъчно интересни, въпреки всичко и не си заслужава да се задълбочавате толкова, всичко в нормални граници е полезно, а когато дойде време за по интимни отношения, те сами ще си решат, дали или……, но то няма нищо общо с приятелството, ако човекът е човек, когато имате нужда ще бъде от вас, но не забравяте преди да поискате нещо от него какво вие бихте могли да дадете………….
Коментар от Nuntu — юни 12, 2007 @ 4:55 pm
Истинските приятели са тези които могат да изживеят вашето щастие без да ви завиждат, а не тези на чието рамо плачете в събота вечер, когато ви е кофти, въобще трябва да се замислим дали има истинско приятелство въобще и не намесвайте мъжа, жената и т.н………
хайде чао……
Коментар от Nuntu — юни 12, 2007 @ 4:58 pm
Ако се съблека пред някой приятел, то Аз самата ще искам нещо повече от приятелство. Въпросът е, че нито аз се събличам пред приятелите си, нито те настояват за нещо повече. Това, че си фантазират е отделен въпрос. Но те фантазират за всички, нали? Разликата между това, което става в главата ти и това, което става в действителност е съществена. И какво всъщност доказва един такъв текст? Аз не искам да докажа, че приятелите ми са евнуси. Напълно наясна съм, че мъжете са си мъже и си имат своите потребности. Това не пречи да ги възприемам извън секса, както и те мен. Моите приятели си имат гаджета, с които да изживяват своите сексуални фантазии, както аз си имам мъж, с който да изживявам моите. А от там нататък кой с кого си пие биричката, дискутира, споделя…е отделен въпрос…независимо от тестостерона или естрогена.
Коментар от chinuk — юни 12, 2007 @ 4:59 pm
текст = тест
Коментар от chinuk — юни 12, 2007 @ 5:01 pm
“chinuk, това е просто защото си на естроген, а не на тестостерон. Тестостеронът прави секса много интересно занимание, повярвай ми.”
как смееш да говориш толкова дискриминиращо на една жена? какво си мислиш – че само за вас е приятно, а за нас е изтърпяване на задължение ли…явно жените, с които си бил са оставили впечатление у теб, че не си падат особено по секса…може би за това си има причина…
Коментар от prizdrachna — юни 12, 2007 @ 6:17 pm
@prizdrachna, моля те, не ги блъскай тези феминистични козове в масата. “Как смееш?” Нали не нарушавам някакъв закон? Нали не лъжа? Обективен съм, така си е – тестостеронът прави мъжете нахални, възбудени, арогантни, понякога дори агресивни или всичко онова, което стои под превода на английското horny. Жените са по-пасивни, защото така им влияе естрогена. И ако тук има някаква дискриминация трябва да се сърдиш на природата, а не на мен. Мъжките котараци, ако не искат да ги скопяват, им дават естроген, за да станат по-кротки. Съвсем не си мисля, че жените се чукат само по задълежние или за пари, въпреки че има безброй много такива. Казват, мъжкият оргазъм се давал, а женският се учел. Ученето става с практиката. И ако на тази планета има жени, които са способни да изпитват оргазъм, то това е защото са се чукали достаъчно дълго – за удоволствие. Що се отнася до впечатленията, които една или друга жена е оставила у нен – те са толкова пъстри, цветни и различни, колкото различни могат да бъдат само цветовете на дъгата, а ти си толкова далече от истината колкото далече съм аз от тихия океан в момента. И ако вчера те понастъпих малко по мазолчетата, казвайки неща, които може да не са съвсем на място, то те бяха предизвикани от отривистите ти коменатри и съответно напълно заслужени, така че сега можеш да ме ругаеш и обиждаш колкото си искаш, ама само недей да подхващаш “дискриминиращите” и феминистични монолози, че са скучни, вносни, тривиални, неестествени и сексистки. Като американските йекшъни. Омръзнали са на всички. ОК?
Коментар от asktisho — юни 12, 2007 @ 6:38 pm
къде те ругая и обиждам? аз имам какво да кажа достатъчно аргументирано и не ми се налага да бъда арогантна като теб…зоологията не ми е била никога любим предмет в училище, но да твърдиш, че изпитваш по-голямо удоволствие от някого е почти толкова инфантилно, колкото и да се хвалиш, че твоя самолет е по-голям…
ти разбира се си от типа мъже, през чийто ум не може и да мине мисълта да потърсят вината у себе си…и не отговори дали делиш жените на такива, които харесват жени, такива, които харесват мен и такива, които нямат вкус…ама как ще отговориш като беше твърде зает да пишеш учебници по мъжество, предназначени за кандидат-пичове…
“Казват, мъжкият оргазъм се давал, а женският се учел” – Абсолютно вярно!!! Но…ти е убягнала есенцията на тази мисъл – учи се от мъжете, а не от жените…едва ли симулирането е следствие на женската неученолюбивост…ама на истинския мъж не му дреме нали? ще се занимава той с няк’ви си женски оргазми, вместо да спасява света, да пълни ракетите с гориво, а, когато няма нищо за спасяване, да ходи за риба…
с това за радост на някои приключва моето участие в тази изчерпана тема…пожелавам на всеки да намери това, което търси…само в краен случай онова, което е най-добро за него/нея…
Коментар от prizdrachna — юни 12, 2007 @ 7:17 pm
Държа да отбележа, че се дистанцирам от мнението на prizdrachna
Моме, по-кротко. От къде дръгна, та къде стигна.
Коментар от chinuk — юни 12, 2007 @ 7:57 pm
Да бе, успокой топката малко. Тишо ти каза, че можеш да го обиждаш, а не че го обиждаш в момента. И въобще от всичките ти постове оставам с впечатлението че постоянно трябва да има някой мъж, който да търси някаква вина у себе си. Сигурно за това не се разбирате с твоя, ако го караш да се чувства виновен постоянно…не че съм съгласна с повечето неща, които е написал Тишо, де, убедена съм, че между двата пола може да има истинско приятелство, дори единия да харесва другия като повече от приятел, но като гледам всички тези коментари – това май ще си остане наше си, женско убеждение…
Коментар от Lili — юни 12, 2007 @ 10:34 pm
Почти съм съгласна с Тишо.
Но, може ли да бъдем категорични? И дали е така?
Имам, приятел, който само като ме погледне знае какво ми е и знае, че това ми стига.Виждаме се рядко. Не гворим за дреболий, просто нямаме време за това.За него аз съм щастливо талисманче, а за мен, човек на когото се възхищавам на ума и действията и от който се уча. Привличането е удоволствие от което не бихме се лишили,надмогнахме мъжа и жената у себе си, за да запазим нещото, което ни свързва.Той знае, че се възхищавам, на това, което умее и пази дребните ми подаръци,макар, че има всичко. За много хора е чудовищен състоятелен и властен,но за мен е приятел, който съм приела безрезервно. Споделянето и разбирането само при нужда между двата пола е висше удоволствие – еднакво и за двамата, то е необходимост – без съмнение, в която е си сам.
А за другото приятелство, в което има сексуално пиличане – в него изживяването е прекрасно и силно, но приятелството не винаги е така дълготрайно.
Бог е създал и Ева, за да не бъде Адам сам и духвното им приятелство се е сляло с физическо.
Коментар от Рая — юни 14, 2007 @ 4:34 pm
ама защо все толкова крайни мнения оставяш? няма ли място за една спасителна вратичка?!
Коментар от Des — юни 14, 2007 @ 11:05 pm
В момента, в който живият живот ме убеди в съществуването на такава вратичка, ще ти я опиша в цялото й великолепие.
Коментар от asktisho — юни 15, 2007 @ 9:47 am
Chinuk,
Ще ти кажа защо, ние, мъжете, не приемаме такива отношения, или поне защо
аз не ги приемам. Колкото по-близък душевно съм с едно момиче, колкото
повече я чувствам като приятел, толкова повече ми харесва и за гадже. Аз
мисля, че почти всички (97%) момичета са красиви по един или друг начин,
така че те са секси по начало, не е нужно да правят нещо повече, за да са
привлекателни за мен. Истински важно (за връзка) е да сме свързани
душевно, а приятелството прави точно това.
При момичетата обаче е обратното – приятелството го слагат на едно място,
секса – на съвсем друго. Приятелят просто не събужда емоции и не е
сексуално привлекателен, а пък този, който е сексуално привлекателен, в
повечето случаи не става за приятел (е, има изключения: ако този, с който
започнат сексуална връзка впоследствие се прояви и като приятел, има шанс
да го съвместят, макар и не голям).
Та, понеже аз се влюбвам в момичето, с което съм близък, това е ужасно
мъчително състояние, което, комбинирано със сексуалните желания, липсата
на нежност и обич и усещането, че си отхвърлен, създава адски коктейл.
Създава Ад за душата.
И за разлика от вас, жените, не приемам като алтернатива да разделя по
женски нещата: да си говоря с нея, като вместо секс с момичето-приятел да
правя секс с момиче, с което не мога да говоря (но за сметка на това
трябва да я свалям, да имам връзка с нея и да я търпя).
Сега, надявам се, е по-ясно.
Моят идеал за връзка е приятелство + нежност и секс, а идеалът на жените
за връзка е някаква ирационална каша от емоционални зависимости, която
каша мога да поддържам, само ако съм манипулативен лицемер и не съм влюбен
(доброто момченце може да се спаси от ада на отхвърлянето, когато разбере,
че жените просто искат да бъдат лъгани, а не да бъдат обичани истински).
И това е много, много тъжно. Но никой не е виновен за това. Такава е
природата ни, двата пола се възбуждат от различни неща. Не може да се
поправи това, което по начало (в основата си) е криво.
———————————-
Prizdrachna,
женския оргазъм се учи от жените – ако не познават сексуалността си,
шансът да станат фригидни е много голям и в крайния случай ако ще чудеса
да прави мъжът, вече няма значение. Дори да пренебрегнем това, коментарът
ти не опровергава, а направо подкрепя факта, че за жените достъпът до
удоволствието от секса не е така директен, а и да беше, социални причини,
свързани с нуждата жените да запазят достойнството си като хора, пак го
ограничават. Така че с какво оборваш Тишо?
Най-накрая, понеже си доста язвителна, ще цитирам думите на един колега:
“Сексът си е жива мъка, стараеш се да доставиш удоволствие на жената,
гледаш да се справиш възможно най-добре и да не мислиш за собственото си
удоволствие, и най-накрая тя те гледа все едно, че ти е направила услуга.”
Това в рамките на шегата, разбира се.
Коментар от Жилов — юни 17, 2007 @ 4:26 am
По дяволите, съсипа се форматирането на текста. Много неприятно. Защо няма EDIT бутон… Сега и да го пренапиша пак, нищо не може да се направи – злото е сторено. Дори ще стане по-зле. Но все пак…
—
Chinuk,
Ще ти кажа защо ние, мъжете, не приемаме такива отношения, или поне защо аз не ги приемам.
ЗАЩО МОМИЧЕТО-ПРИЯТЕЛ Е НАЙ-ЖЕЛАНО ОТ МЕН
Колкото по-близък душевно съм с едно момиче, колкото повече я чувствам като приятел, толкова повече ми харесва и за гадже. Аз мисля, че почти всички (97%) момичета са красиви по един или друг начин, така че те са секси по начало, не е нужно да правят нещо повече, за да са привлекателни за мен. Истински важно (за връзка) е да сме свързани душевно, а приятелството прави точно това.
ЗАЩО ЖЕНИТЕ РАЗДЕЛЯТ ПРИЯТЕЛИТЕ И ГАДЖЕТАТА
При момичетата обаче е обратното – приятелството го слагат на едно място, секса – на съвсем друго. Това е така, защото приятелят просто не събужда емоции и не е сексуално привлекателен, а пък този, който е сексуално привлекателен, в повечето случаи не става за приятел (е, има изключения: ако този, с който започнат сексуална връзка впоследствие се прояви и като приятел, има шанс да го съвместят, макар и не голям).
ЗАЩО ТОВА Е МЪЧИТЕЛНО И АБСУРДНО
Та, понеже аз се влюбвам в момичето, с което съм близък, това е ужасно мъчително състояние, което, комбинирано със сексуалните желания, липсата на нежност и обич и усещането, че си отхвърлен, създава адски коктейл.
Създава ад за душата.
И за разлика от вас, жените, не приемам като алтернатива да разделя по женски нещата: да си говоря с момичето-приятел, а вместо секс с момичето – приятел да правя секс с друго момиче, с което не мога да говоря истински (но за сметка на това трябва да я свалям, да имам връзка с нея и да я търпя).
Сега, надявам се, е по-ясно.
Моят идеал за връзка е приятелство + нежност и секс, а идеалът на жените за връзка е някаква ирационална каша от емоционални зависимости, която каша мога да забъркам и поддържам, само ако съм манипулативен лицемер и не съм влюбен (доброто момченце може да се спаси от ада на отхвърлянето, когато разбере, че жените просто искат да бъдат лъгани, а не да бъдат обичани истински).
Това е много, много тъжно. Но никой от нас не е виновен за това. Такава е природата ни, двата пола се възбуждат от различни неща. Така е проектиран сексът. Не може да се поправи това, което по начало (в основата си) е криво.
Коментар от Жилов — юни 17, 2007 @ 5:10 am
Всичко до тук (включително и коментарите.. на дамите
) .. се обяснява с ето този линк.. и линка към сайта в него
http://afx.geodar.com/?p=285
Коментар от afx — юни 24, 2007 @ 1:15 am
Добре казано от страна на Тишо, интересни бяха и коментарите, особено истериите на “prizdrachna”, която шокира дори и читателките тук. Особено съм съгласен с това, че когато не могат да те оценят – просто е време да си ходиш от живота на дадения човек. Това е.
Коментар от Владо — юни 29, 2007 @ 12:52 pm
Чак толкова недоебали мъже неочаквах… Тишо, извинявай, но намери нещо да понаебеш, щото след този пост попадаш в категорията “страдащ от тежък недоеб”.
К’во значи “където го няма сексуалното привличане”, а и защо си противоречиш с твърденията за “мъжки момичета” и “лезбийки” и после анатемосваш дори едностранното сексуално привличане? Какво, да не би да не ти е минавало през ума да вкараш някоя от тези “мъжки момичета” в правия път? И как си приятел с тях след като е възможно да има едностранно сексуално привличане. Бъди честен със себе си.
П.П.
Ако имате намерение да ми отговаряте – моля, недейте. Аз просто минавам и не мисля да се връщам тук.
Коментар от Бай Онзи — юли 17, 2007 @ 9:58 am
[...] има да ти каже нещо” т.е. когато сте САМО приятели. Където го няма сексът, само там вирее приятелството ме… И се притесняваш, защото си на път да изгубиш приятел. [...]
Pingback от Ябълки и канела « Блог-ателието на Влади Юруков — юли 25, 2007 @ 12:43 am
Направо сте прекрасни! Абе от къде се взехти през XXIвек да обсъждате тази тема?! Отдана не бях се забавлявала така добре. За съжаление на някои и за радост на други – ДА!- приятелство между мъж и жена може да съществува. Първо си изяснете термина приятел- да се познавате добре, да се търсите, да се чувате чат-пат, понякога, редовно, да ви е приятно заедно и т.н., и т.н.
Когато можеш да се обадиш на някого в 2часа посред нощите и да ревнеш, защото…и да му говориш счасове, а после като затвориш:
- да ти е олекнало и да си по-добре, като знаеш че само той/тя може да те изтърпи така;
- да се обърне към гаджето до него /а може и законната половинка/ и да каже ,,Беше той/тя, защото…,, Но но другия ден да ежив, защото човека до него знае, че вие сте само приятели.
Когато можеш да се обадиш на някого, защото имаш радостни новини, а после като затвориш:
- да се обърнеш към човека до теб и му кажеш ,,Исках да кажа радостната новина и на него/ на нея,, и този човек няма нищо против/или поне не ти го е казвал в прав текст/, защото знае, че вие сте само приятели.
- той/тя да се зарадва на твоето щастие
Може наистина да има сексуално привличане. Може и да има тръпка. Но днес и сега има само приятиелство. Първо трябва да си намерил себе си и да си наясно какво искаш от човека срещу теб. Може и да му казват ,,Изчукали я тази бе? Ще си най големия смотянак, ако не си- тя е страхотна…,, Да и ти знаеш, че е страхотна, но така ти харесва. Може нея да я подпитват и да си шушукат, че ,,Не може да няма нещо между тях, защото той е страхотен,,. Да тя го знае и е много приятно, но толкова.
Да скъпи ми момочета и момичета, мъже и жени- Има такова приятелство. От сигурен източник го знамл
Коментар от Ван — август 9, 2007 @ 5:47 pm
Ван, сложи се на мястото на човека, който споделя не само мислите, но и чувствата ти и мечтите ти…Сложи се на мястото на най-добрия си приятел.
)
- ако ти е олекнало само той може да те изтърпи така, ок
- ако обаче се обърне към гаджето си (законната си половинка) през нощта, за да й каже “беше тя, защото…” на другия ден ще е жив, обаче човекът до него (гаджето, законната половинка) никога няма да може да разбере, че вие сте само приятели и да го приеме. И аз искам така. И аз искам хората да са съвършени и искрени. Ама не са. Хората са завистливи и ревнуват. Могат да мразят. Те никога няма да приемат, че ти си само приятел на най-ценното в живота им и по-скоро биха те принесли в жертва върху олтара на собствения си егоцентризъм, отколкото аз сега да ти повярвам, че същите тези хора ще бъдат толкова широко скроени и дълбокомислещи като теб…(за което – моите уважения)
- ако пък на следващата вечер се обърне към гаджето и й каже, че пак си била ти, има реален шанс утре да осъмне без нея и ти да се окажеш в онази леко гузна и много неудобна ситуация, в която той иска да те замени с нея, а ти май не си на съвасем същата вълна… Не искам да те отчайвам, но хората винаги ще предпочетат собственото си лично щастие пред твоето лично щастие. Това се отнася и за теб…Те са любовници. Ти си просто приятел. Минаваш на заден план, сори. Той споделя с нея много повече отколкото някога би споделил с теб. Мъжете са такива…
- тя не само че никога няма да се зарадва на твоето щастие, но и винаги ще смята, че имаш нещо общо с мъжа й, ще е сигурна, че споделяте повече от приятелски чувства, дори той да е неин братовчед. Имам много братовчедки, убедил съм се от личен опит, повярвай ми
И ако празните изстрели във въздуха, които изстрелях с тази статия успяха да стреснат някаква позаспала истина, това беше усещането, че винаги жените ще считат чистокръвното приятелство с мъже, които харесват (ги харесват) за нещо възможно и, че винаги мъжете ще направят всичко по силите си да развалят усещането за приятелство с жената на своите мечти и да я превърнат в жената на своя живот. Приятелката остава на заден план. Ще поживееш и ще видиш. Там, където съществува дори един процент физическо привличане приятелството не вирее. Двата пола не са създадени от природата, за да бъдат само най-добри приятели. Те са създадени именно заради това, но и за да се размножават. Защото ако майка ми едно време беше категоризирала баща ми като неин най-добър приятел, сега нямаше да я има цялата тази излишна дискусия по темата….От сигурен източник го знам.
Коментар от asktisho — август 10, 2007 @ 5:42 am
Да прав си. Много си прав, но всяко правило си има изклячения и то потвърждава правилото.Ти сам казваш- ,,минаваш на заден план, сори,,. Ами да затова си приятел, а не всекидневие. Ако си всеки ден край него- си жена му. Ако плаче на рамото му непрекъснато- той и е психотерапевт. И т.н., и т. н. За определението- ,,Мъжете са такива,,- нема такова животно. Какво значи това?
Коментар от Ван — август 10, 2007 @ 8:39 am
В един филм, един възрастен човек, вече престарял писател, категоризираше жените по два начина: Жената-приятелка и жената-лидер във връзката. В контекста на филма приятелката беше в кофти позиция… Както обикновено се случва и в живота, де… Не може някой си да разчита за всичко на приятелката, защото в един момент тя ще се превърне от просто приятелка в проста приятелка!
Коментар от Ивката — август 10, 2007 @ 5:22 pm
Да разбира се! Ние говорим има ли приятелство между мъж и жена и аз казвам- Да!Има и то в нашия свят, днес! А това какво ще стане, какво става, какво мислят е тема за друго есе на Тишо.
Коментар от Ван — август 10, 2007 @ 7:31 pm
Както самата ти се изразяваш, Ивке, “жените са създадени, за да бъдат обичани, а не разбирани”. Напълно съм съгласен с твоя коментар. Същото важи реципрочно и за влюбения младеж, който от просто приятел се превръща в прост приятел – кошче за нейните употребени ПиЕмЕс-и и пост-травматични сривове от връзки с ДРУГИ мъже. Еми гейовете, майка й и най-добрата й приятелка са създадени именно с тази цел на тази планета, да му се не види. Всяка жаба да си знае гьола. Амин.
Коментар от asktisho — август 11, 2007 @ 11:14 pm
Хм… аз съм от онези, които не се притесняват да заговорят първи, да си кажат, когато мъжът ги възбужда неудържимо и също така не се притесняват да кажат: слушай, дай да не разваляме прелестните си разговори с други прелести, дето може и да катурнат лодката. А разговорите с мен определено не са за неща, маркирани в мъжкото съзнание като “женски глупости”. Чувала съм, че еволюцията на междуполовите отношения е такава: познати – сексуални партньори – приятели, защото едва след преминаване границата на плътта можеш да я надмогнеш и да видиш човека, а не мъжа или жената срещу себе си, заради които сетивата ти крещят. Мммм… май е вярно
Коментар от ameliaekhart — октомври 4, 2007 @ 11:41 am
[...] иска да ти каже нещо” т.е. когато сте САМО приятели. Където го няма сексът, само там вирее приятелството ме… И се притесняваш, защото си на път да изгубиш приятел. [...]
Pingback от Web ателие » Blog Archive » Ябълки и канела — ноември 8, 2007 @ 3:13 pm
[...] да приключа с тази тема. Да прочета още няколко пъти тази публикация и да взема съвсем насериозно коментара си от онзи ден.. [...]
Pingback от Та да приключа тази банална тема.. (2) « Блогът на Hamaelleon ™ — януари 6, 2008 @ 12:25 pm
Az imam izkliuchitelno dobro priatelstvo s muj, s koito ne pravim sex, koito e otzivchiv i e vinagi do men v trudno momenti, taka che e vuzmojno!
Коментар от gydi — януари 9, 2008 @ 2:01 pm
да аз също съм сагласна че има приятелство между мъжат и жената защото аз лично си имам такъв човек до мен и сам страшно благодарна че го има.не никога не е имало и не ще има някакво сексуално привличане защото това което сме саздали и запазили е по чисто и искренно от едното “ебане”.само не разбирам защо мъжете тук са на мнение че не съществува това???????и защо си мислите че щом има приятелство и трябва да има секс не ми е ясно.явно не сте изпитали това че когато на вас ви е криво и ви боли или когато сте щастливи да наберете един познат номер и да се оплачете или да се радвате защото човека отсреща ви разбира и ви подкрепя защото даржи на вас и си обича по начин по различен от този между двама влюбени.да и ние си имаме проблеми с това защото понякога половинките ни не разбират смисала на думата приятел.ама все пак никой от нас не е решил да зареже другия заради това а именно защото даржим един на друг и даржим на своите половинки и се опитваме да постигнем някакав компромис.
Коментар от весито — януари 16, 2008 @ 11:28 pm
@весито: ами Веси, тази тема малко вече ми втръсна, обаче прави ли ти впечатление, че почти всички мъже тук са на мнение, че приятелство между мъж и жена без секс не съществува, а повечето жени пък твърдят точно обратното. С риск да се повторя: “Спрайт иска да ти каже нещо за най-добрия ти приятел”. Ако не е гей, значи със сигурност те харесва и тайничко копнее за някаква по-голяма близост, отколкото ти му позволяваш. И понеже наистина държи на теб като човек (да, ние мъжете не сме вечно разгонени животни, харесваме и душевността на жената), той не смее да прекоси границата, за да не те загуби поне като приятел. Да не загуби и малкото, което има. Но това е някаква компромисна ситуация, не идилията, която описваш. Поне не и за него.
Приятелството е хубаво нещо, ала то е само първата крачка към любовта. И въобще, защо ще си слагаш спирачки, ако толкова много държиш на този човек? Защо да сте “само” приятели? И не че трябва задължително да му бутнеш, за да може на него да му се сбъднат секретните фантазии, не. Ако ти е толкова мил и драг, ако ти е като брат, ти ще го обичаш истински, ще искаш не само душата, но и тялото му, ще искаш да имаш деца от него един ден. Любовта не познава прегради, а приятелството не е любов. Значи не го обичаш. Другите варианти са, ами или ти да не го харесваш чисто физически или той – тебе. Третият вариант е един от вас двамата да е обратен. Няма лошо. Ама не ми говори за съкровеното приятелство и за звъненето по телефона нощем, за това е най-добрата ти приятелка…Един истински мъж не може да я свърши тая работа. Природата ни е създала различни и ние не можем да направим нищо по въпроса. Аз само констатирам факти.
Коментар от asktisho — януари 17, 2008 @ 10:55 am
Аз нямам приятел мъж, който в някакъв момент да не е намекнал по един или по-много начини, че иска и повече от това. След отказа стигаме до “той не смее да прекоси границата, за да не те загуби поне като приятел. Да не загуби и малкото, което има.” и се правим на разсеяни известно време, след което с повечето преставаме да сме “приятели” … има такива, който оцеляват и след това! => Приятелството съществува, когато обекта на желанието е жената!
В обратния случай, когато приятелството е търсено от жената, смятам, че е преследване на интерес. Не винаги сексуален или материален, но интерес! Тя може да не иска секс, връзка, пари или подаръци, но иска съчуствие, съпричастност, внимание… Това приятелство е до време – докато той й дава, каквото иска тя или докато тя не намери нещо по-интересно в живота си!
Коментар от Динозавърка — април 25, 2008 @ 3:30 pm
@ Динозавърка: “с повечето преставаме да сме “приятели”. Сама го каза. Тези, които “оцеляват”, вече и те не са ти истински приятели. “Оцеляват”, защото надеждата умира последна. И щом веднъж са те пожелали в леглото си, твоят отказ не само че не ги е обезсърчил, ами ги е надъхал допълнително и ги е превърнал в още по-големи артисти. Току виж си им повярвала, че те взъприемат само като приятелка.
))
По този въпрос мъжете и жените говорим на различе език и никога няма да се разберем. Отгоре има 82 коментара. И не стигнахме до никакъв извод. Въпреки че всеки е прав за себе си. Аз лично съм от мъжете, които си тръгват, ако някоя жена, която съм пожелал, ми сложи етикета “приятел”. Миналата пролет се случи точно това и бях много мотивиран да напишпа тази статаия. Оттогава малко поумнях и вече гледам да опазя повечето си връзки с жени, били те и платонически, защото разбрах, че жената може да ти даде още много други неща, освен секс. Сексът с непозната струва 50 кинта. Всеки може да си го позволи. Но близката жена може да ти даде любов, разбиране, споделяне, съчувствие, кураж. Кофти е, ако искаш и да я чукаш, наистина. Много кофти. Опираме до въпроса кой е по-силен: човека или природата. Оказва се, че е природата. Нагледен резултат от нейната креатовна мощ са шест милиарда души, щъкащи по цялата планета. Природата, за съжаление, не се интересува от нашите условности. Ето защо няма нищо по-хубаво от любовта. Там няма условности. И приятелството е най-истинско, без да е за сметка на всичко останало. Пожелавам ти много любов! И мерси, че се включи
Коментар от asktisho — април 25, 2008 @ 9:17 pm
Напълно съм съгласна с теб… и може би за това избрах този прякор. Семейството и приятелите ми ме смятат за изчезнал вид идеалисти… за жалост и любимия ми смята така и сега сме го докарали до “ако пък на следващата вечер се обърне към гаджето и й каже, че пак си била ти, има реален шанс утре да осъмне без нея” не защото не съм широко скроена и не защото не вярвам в приятелството между мъжа и жената, а защото моето приятелство и времето ми с любимия е окрадено! Някои го наричат ревност, но никой не оспорва правото ми да си тръгна от триъгълника, защото аз вече на никого не съм приятел, а съм само жената, с която той спи (което си е едно голямо нищо)
Ако си изграждал отношения с някой години наред и после една добра актриса за месец успее да постигне много повече от теб, значи за нищо не става съграденото! …а секса – секса няма никакво значение!
Коментар от Динозавърка — април 28, 2008 @ 2:04 pm
е, любовта е висше чувство и според мен единственият й смисъл не е възпроизводството на поколенията. Аз лично се оставам оптимист и за приятелството между мъжа и жената и за съществуването на сродни души и истинска Любов, защото ако беше всичко само заради щъкащите на Земята Хомо Сапиенси тогава защо ни е изобщо да си пишем и да влагаме чувства и придаваме висш смисъл на нещата.
Коментар от gudi — май 30, 2008 @ 11:23 am
ей, свърши темата! Мислех си че тая тема край нема. Чак съм горда, че моето съобщение е било последно, сякаш съм казала нещо уникално и… край.
Коментар от gudi — юли 7, 2008 @ 2:04 pm
Exeee mnogo otrova izpliuhte protiv jenite.Ia po leko! /:)
Hubavo e chovek da vidi greshkata v sebe si ne samo da opliuva drugia.
Az syshto sym momche, no smiatam che vsichki sme hora na toia sviat i e smeshno da se pliuem tolkova. Az nemoga da razbera zashto horata postoianno predceniavat choveka po pola mu ,i si praviat bolni, klishirani izkliuchenia che shtom toia bil jena bil takyv, onia bil myj bil takyv. Veche mi vtrisa ot takiva kompleksarski izliania.
Ne vijdam kakvo losho ima da imash dobyr priatel ot protivopolojnia pol. Ne e hubavo da se obryshta vnimanie samo na ebaneto, a drugite po-syshtestveni neshta da se zabraviat. Hubavo e da obmisliame neshtata s glavite si a ne s polovite si organi.
Коментар от Doktor Kriv Nukleotid — юли 8, 2008 @ 12:25 pm
@ Doktor Kriv Nukleotid: айде стига с тая шльокавица, че скоро ще взема да трия подобни коментари…Дали сме азбуката на славянския език, ебати, използвай кирилица, ако искаш да кажеш нещо по даден въпроси или по-добре замълчи. Дори първолаците знаят как да си инсталират кирилизатор, а ако нямаш компютърните умения на първолак, замисли се, кой ще вземе компетентното ти мнение на сериозно. Не че няма логика в това, което казваш, де. Ама използвай кирилица. Плийз!
Коментар от asktisho — юли 8, 2008 @ 2:47 pm
Тишо,
изключително прав си.Отново.Онзи ден се срещнахме с теб,ти дойде в ЕГ,за да представиш книгата си,тогава ти остана при нас цял час по литература и забелязах,че ти говориш много истини.Даже болезнени истини,и сега прочетох тази статия и ми стана ясно,че ти имаш доста добър поглед над живота,осъзнаваш нещата и умееш да ги кажеш на хората по най-добрия начин.А това за приятелството е изключително вярно,имам 2-3 приятелки от моя клас,които постоянно ме занимават с техните си проблеми,примерно този я зарязал или тя зарязала еди кого си,все неща които мене не ме интересуват,даже понякога се правя че ги слушам ,за да ме оставят на мира.А бе женски глупости.Много добър блог,проължавай да публикуваш статии относно живота!!
Коментар от Боби — ноември 8, 2008 @ 4:30 pm
@ Боби: беше си голяма тръпка, “бек ту ди олд скуул”, хех, обичам си гимназията и много се зарадвах да видя, че нивото продължава да бъде доста високо там, въпреки всички глупости, които се тиражират по медиите за училищата и учениците. ЕГ си е ЕГ. “Възприемам те само като приятел” е най-деликатният начин една жена да ти каже, че не я привличаш сексуално. Жените така постъпват в повечето случаи – деликатно. И понеже са доста по-сложно емоционално устроени от нас, предполагам, че в повечето случаи не влагат някаква злоба или антипатия в такива думи, защото може да оценяват високо и други качества на личността ти, освен външния вид. Това, че ние мъжете повечето време излъчваме само моно- и си мислим предимно как да ги вкараме в леглото, май си е наш проблем
)) Една жена може да общува с един мъж на много равнища. Е, аз имам доста приятелки жени, въпреки всичко написано в статията по-горе, но сякаш предпочитам сам да си избирам коя може да ми бъде истинска приятелка, а не те да се опитват да ме разкарат по този плосък (дори леко обиден) начин. Поздрави и мерси, че намина през блога!
Коментар от asktisho — ноември 8, 2008 @ 7:06 pm
Tisho, аз съм жена и съм съгласна с всичко, което си казал в статията и коментарите ти, както подкрепям и Коментар 64.
Коментар от marcela — юни 30, 2009 @ 4:53 pm